Auttakaahan !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilja_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lilja_

Vieras
Missä vaiheessa huolestua, jos menkkoja ei tule? lopetin e-pillerit ja nyt odottelen kuukautisia. Menkat olis pitäny alkaa lauantaina, sunnuntaina testi näytti negaa.. Illalla teen uuden testin. Mutta missä vaiheessa huolestua ja hakeutua lääkäriin jos menkkoja ei vaan tule ja testikin näyttäisi negaa?

kauanko söit pillereitä? niitten jälkeen kierto voi mennä sekasin.. jos nyt testi näyttää negaa illalla, ni tee viel yks viikon päästä ja soittele sitte lääkärille..

No mikä ongelma se nyt on jos ei rönttiksiä kuulu? Minä ainakin olisin vaan tyytyväinen. Kyllä ne tulee sitten kun tulee ei sulle mitään menkkapilleriä kuitenkaan määrätä :D
Miksi muuten lopettaa pillerit jos kerta ei raskaaksi halua? Huolehdi sitten ehkäisystä toisella tapaa, eikö?

[QUOTE="mamma";26520365]No mikä ongelma se nyt on jos ei rönttiksiä kuulu? Minä ainakin olisin vaan tyytyväinen. Kyllä ne tulee sitten kun tulee ei sulle mitään menkkapilleriä kuitenkaan määrätä :D
Miksi muuten lopettaa pillerit jos kerta ei raskaaksi halua? Huolehdi sitten ehkäisystä toisella tapaa, eikö?[/QUOTE]

:confused: Miten sä tiedät ettei halua?

Mutta ap, ei syytä huoleen.. Mä en oo syöny pillereitä 2vuoteen, ja tälläkin hetkellä myöhässä 11-12pvää.. :D Kun lopetin pillerit, kierto veny ja veny yli 50pvän mittaseks, ja testit negaa, soitin tk.hon ja sanovat että ei muutako odotella.

Huolestumiseen on aihetta, jos kipuilee tai on muutakin outoa, kuin vain menkattomuus. :) Plussaonnea!

Viimeksi muokattu:
Naspula, kiitos !
Kiroon noi pillerit jos meni ja sekotti mun kierron ! :D
Ennen pillereitä menkat alko aina säännöllisesti, pystyin laskemaan vaikka vuodenki eteenpäin ja pillereidenki kanssa alkoi aina säännöllisesti...

Yhteistyössä