Me asutaan nyt vuokralla mielettömän hyvällä paikalla todella hienossa asunnossa.. vuokra on "halpa".. vaan 650?/kk.. 4h+k ja pihasauna.. ongelman muodostaa kiinteistön omistajat.. käyvät esim. tuolla meiän saunassa kusella koska haluavat eikä meille kerrota muutenkaan mistään mitä täällä tehdään.. kesälläkin oli piha kaivettu auki päivän aikana niin ettei autoa saanu enää pihalle.. :headwall: näitä tapauksia on sattunu tosi paljon tässä reilun vuoden aikana.. sitten meillä on vielä sellainen sopimus, että me tehdään pihatyöt.. vuokra olis muuten 815?.. tästä omistajat jaksaa aina huomautella.. eli tyyliin kadulla on roska, käykää äkkiä siivomassa katu! miestä ottaa ihan suunnattomasti päähän toi omistajien käytös..
Mut ongelma on siinä, etten mä oikeen tiedä kannattaako meiän muuttaa mihinkään.. mä tykkään tästä asunnosta ( niinkuin mieskin ) eikä me kuitenkaan kerrostaloon haluta asumaan.. eikä täältä edes saisi samankokoista kerrostaloasuntoa näin halvalla.. rivitaloasuntoja taas ei ole saatavissa oikeestaan lainkaan.. ja omaakaan ei varmaan kannata vielä ostaa.. mulla kun on vielä 2 vuotta opintoja jäljellä.. ja kuitenkin haluttais rakentaa sitten heti kun lainaa otetaan..
Onko kellään mitään fiksua ehdotusta?.. kannattaako jatkaa omistajien kanssa tappelua vai pitäiskö ruveta ettimään toista vuokrakämppää.. ? mä olen kattonu myytäviä rivariosakkeitakin mutta kun tulee liian iso kuukausierä kun pitää maksaa hoitomaksu kanssa..
Mut ongelma on siinä, etten mä oikeen tiedä kannattaako meiän muuttaa mihinkään.. mä tykkään tästä asunnosta ( niinkuin mieskin ) eikä me kuitenkaan kerrostaloon haluta asumaan.. eikä täältä edes saisi samankokoista kerrostaloasuntoa näin halvalla.. rivitaloasuntoja taas ei ole saatavissa oikeestaan lainkaan.. ja omaakaan ei varmaan kannata vielä ostaa.. mulla kun on vielä 2 vuotta opintoja jäljellä.. ja kuitenkin haluttais rakentaa sitten heti kun lainaa otetaan..
Onko kellään mitään fiksua ehdotusta?.. kannattaako jatkaa omistajien kanssa tappelua vai pitäiskö ruveta ettimään toista vuokrakämppää.. ? mä olen kattonu myytäviä rivariosakkeitakin mutta kun tulee liian iso kuukausierä kun pitää maksaa hoitomaksu kanssa..