Auttakaahan nyt!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Voin heti kertoa että tämä ei ole mikään "sanokaa-et-mä-oon-raskaana-sanokaa-jooko"-juttu, vaan pikemminkin päinvastoin...

eli siis mun menkat on nyt 4 päivää myöhässä ja mulla on ERITTÄIN säännölliset menkat, aina 28 päivää kierto, nyt siis 32 pvä. Mä tajusin asian tänään kun mietin et missä mun menkkakivut on että kun mitään ei oo tuntunut ikuisuuteen.
Yleensä mulla on oviksen aikaan kipuja, koviakin (tästä tiedän koska ovuloin, vaikkakaan ei todellakaan ole tarkoitus raskaaks tulla!! ) ja rinnat on sitten kosketusarat siitä menkkojen alkuun, nyt tätäkään ei ole ollut. Eli en oo tuntenut koko kiertoon mitään!!

Eli voiko menkat olla myöhässä sen takia et jos jostain syystä koko ovulaatiota ei tapahtunut?? Et ei tarttis nyt sit huolehtia...

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Stressikin voi venyttää menkkojen saapumista.

Tätä mietin itsekin, mutta toisaalta mulla ei ole kovinkaan stressaava elämäntilanne tällä hetkellä, ja ne ei ole ikinä olleet myöhässä tälleen. Sen takia mietin josko multa oliskin jäänyt se ovis pois kun tosiaan en koko kuukauteen ole tuntenut mitään? Olisko mahdollista? Onko se ylipäätänsä mahdollista?

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Vaikea sanoa, ellet tee testiä, harvoin koko ovulaatio jää välistä.

Ok. Mutta mä epäilen silti et olisi jäänyt, koska kuten mainitsin niin mä tunnen sen erittäin hyvin, mulla on kovat oviskivut ja sen jälkeen rinnat on piukeena, nyt nää molemmat on olleet pois! Tosin jos se on kovinkin harvinaista niin? äääh.

Mäkin yleensä huomaan koska ovuloin, mutta on myös niitä kiertoja kun se menee täysin ohi. Mulla on noin kerran kaksi vuodessa niin että mun muuten säännöllinen 25pv kierto heittää häränpyllyä ja menkat alkaakin vasta joskus kp 30-32. Pari kertaa oon erehtynyt testinkin ostamaan, mutta turhaan - tai ei sinänsä, koska se poistaa "raskausstressin" ja menkat alkaa vuorokauden sisään siitä kun olen testin tehnyt.

Yhteistyössä