Auttakaahan mua nyt kesälomareissun kanssa ennen kun mulla menee hermo :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Elikkäs siis meinasin eka että oltas otettu äkkilähtö, mutta ei löydy nyt sellasta matkaa kun meinasin.

Sit meinasin sitä Siljan perheristeilyä, mutta mies ei lämmenny sille.

Mies haluaa Powerparkkiin :D Ok, se käy, mutta mitäs sitten. Ajetaan Etelästä eka powerparkkiin? Yövytäänkö siellä vai missä? Onko lähellä ehkä jokin paikka? Sitten jos menis esim. johonkin hotelli-kylpylä systeemiin mikä siinä olis jonkin matkaa alaspäin maantieteellisesti mihin kannatais mennä esim. yhdeks vuorokaudeks? Ja mites sitten...

Toi reissu päättyisi sitten Saarijärvelle yhdelle mökille, josta alotetaan sitten nesterallit.

Mä oon jo maantieteellisesti niin hukassa että en osaa päättää saati ettiä yhtään mitään... |O

siinä on härmän kylpylä-kuntokeskus vieressä, kuortaneen urheiluopistollekaan ei ole kuin n. 50km. kummassakin lasten kanssa ihan kiva olla. minä olen kartalla :) kysy mitä vain

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
siinä on härmän kylpylä-kuntokeskus vieressä, kuortaneen urheiluopistollekaan ei ole kuin n. 50km. kummassakin lasten kanssa ihan kiva olla. minä olen kartalla :) kysy mitä vain

Tänkin voisi ottaa huomioon, osaatko kertoa yhtään minkä hintainen paikka olisi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Menkää yöksi sinne Keskisen hotelliin :D

niin tänne on powerparkista n.75km

Okei... Mietin et jos lähtis ajeleen aamusta? Ja sit olis yhden yön jossain? ja sit menis siihen powerparkkiin? Ja jos siitä sit ajelis... ehkä tuonne keskiselle? Olis siellä päivän ja yhden yön? Kunnes ajelis vielä yhteen paikkaan? Olisiko se sitten joku veteen liittyvä vaikka? Ja sitten saarijärvelle? Peukkulaa olen miettiny myös sitten... kun se olisi 50km saarijärveltä?... Ja sit ralleja.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:

Tänkin voisi ottaa huomioon, osaatko kertoa yhtään minkä hintainen paikka olisi?

en osaa sanoa hintoja kun siitä on kauan kun olen härmän kuntokeskuksessa ollut. Googleta kumpikin.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Powerparkissa ei ole mitään nähtävää, eli ei sinne kannata mennä. Kyllä risteily ja yö Tukholmassa on 100 kertaa parempi vaihtoehto.:D :laugh:

Henkilökohtasesti en tiedä... muutakun netissä olen katsonut. Mies nyt on vaan saanu päähänsä että sinne on päästävä... itse en laitteista välitä, mutta näytti siellä olevan vaikka ja mitä tuolle neidillekkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Koska olette lähdössä? Powerpark lähialueineen on sit elokuun 7 ja 8 aika tukossa. Huvipuistoon tietty pääsee mut auton saa jättää suht kauas.

muoks. ja hotellit lähialueelta on jo täynnä jos ei tuu peruutuksia

Heinäkuun vikaksi viikoksi ollaan kaavailtu.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Powerparkissa ei ole mitään nähtävää, eli ei sinne kannata mennä. Kyllä risteily ja yö Tukholmassa on 100 kertaa parempi vaihtoehto.:D :laugh:

Henkilökohtasesti en tiedä... muutakun netissä olen katsonut. Mies nyt on vaan saanu päähänsä että sinne on päästävä... itse en laitteista välitä, mutta näytti siellä olevan vaikka ja mitä tuolle neidillekkin.

Powerpark on ehdottomasti suomen huvipuistoista paras. Ainakin aikuisille ja isoille lapsille. Pienillekin on aika paljon (niin paljon, että meidän muksut oli ainakin ihan tyytyväisiä. ) enemmän toki isoille lapsille ja aikuisille.

Koska olette lähdössä? Powerpark lähialueineen on sit elokuun 7 ja 8 aika tukossa. Huvipuistoon tietty pääsee mut auton saa jättää suht kauas.

Sit pääsette suman alta pois :D Meillä on Lapualta varattu huone. Toi Härmän kuntokeskus on todella lähellä Powerpark:a ja hinnatkaan ei ollu pahoja ku noita kattelin.

Minä myös olen sitä mieltä, että powerpark on huvipuistoista paras :-) Eilen juuri tulimme kotiin powerpark reissulta ja meidän 2-7v lapsille oli todella hyviä laitteita. Oltiin asuntoautolla ja yövyttiin mennessä 100km päässä powerparkista ja tullessa 80km päässä powerparkista..

Sit pääsette suman alta pois :D Meillä on Lapualta varattu huone. Toi Härmän kuntokeskus on todella lähellä Powerpark:a ja hinnatkaan ei ollu pahoja ku noita kattelin.

Googletin ton härmän kuntokeskuksen... Siihenkin hintaan sisältyy muutakin kuin vaan pelkkä yöpyminen ja me kun ei tarvita siellä muita palveluita. Onkohan siellä itse powerparkissa kauheen hintavaa? Tekeekö sinne tai onko siellä tarjolla mitään ns. pakettimatkaa?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Minä myös olen sitä mieltä, että powerpark on huvipuistoista paras :-) Eilen juuri tulimme kotiin powerpark reissulta ja meidän 2-7v lapsille oli todella hyviä laitteita. Oltiin asuntoautolla ja yövyttiin mennessä 100km päässä powerparkista ja tullessa 80km päässä powerparkista..

Asuntoautolla mekin lähdettäs kun jostain semmonen edullisesti löydettäs.

Yhteistyössä