auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laura

Vieras
pidän päiväkodissa toimintatuokion parin viikon päästä kun menen sinne työharjoitteluun ja nyt pitäisi tehdä tästä toimintatuokiosta suunnitelma mihin tulee tavoitteet ja motivaatiosuunnitelma? auttakaa, en todellakaan keksi mitään vaikka olen jo pari tuntia pähkäillyt. huomenna joudun palauttamaan tämän suunnitelman. kiitos kovasti niille jotka osaavat ja viitsivät auttaa! kyseessä on tavallaan askartelutuokio...

Alkuperäinen kirjoittaja laura:
pidän päiväkodissa toimintatuokion parin viikon päästä kun menen sinne työharjoitteluun ja nyt pitäisi tehdä tästä toimintatuokiosta suunnitelma mihin tulee tavoitteet ja motivaatiosuunnitelma? auttakaa, en todellakaan keksi mitään vaikka olen jo pari tuntia pähkäillyt. huomenna joudun palauttamaan tämän suunnitelman. kiitos kovasti niille jotka osaavat ja viitsivät auttaa! kyseessä on tavallaan askartelutuokio...

just just...ilmeisesti lähihoitajaksi opiskelet?

Millaisia tavoitteita asetat sille ohjattavalle ryhmälle ja kuinka saat motivoitua kaikki jollakin tavalla osalliseksi itse tuokioon ja kuinka otat muutenkin lapsia mukaan siihen tuokioon. Riippuu nyt ihan siitä mitä sinä aiot tehdä eli toimintatuokiosta riippuu nyt se millaisia tavoitteita asetat ja se minkä ikäisiä lapsia sinulla on ohjattavanasi.

tavoitteena nyt ainakin vois olla se että saat lapset osallistumaan tekemiseen ja onnistut aikatauluttamaan homman niin, että kaikki ehtii tehdä haluamasi jutun. eli siis ettet tee liian hienoa ja aikaa vievää askartelusuunnitelmaa...

mulle ei nyt aivan aukee et mitä tolla motivaatiosuunnitelmalla tarkoitetaan...

Alkuperäinen kirjoittaja laura:
jotenkin niin vaikea suunnitella että miten motivoin lapsia, muutakun nää perinteiset innostamalla jne...

tuskin siinä mitään taikatemppuja tarkoitetaankaan vaan nimenomaan kannustamista, innostamista ja sit tehtävän mielekkyyttä.

Yhteistyössä