Auttakaa!

Miten on,jos vainajan viimeinen tahto on ollut,että hautajaisistaan ei tulisi mitn sirkusta,vain
ne muistotilaisuuteenkin kutsutut ihmiset paikalle siihen siunaustilaisuuteenkin,onko
sisarella oikeutta lähteä omin päin päättämään,että sinne nyt kutsutaan nekin,joita ei sinne
toivota tulevan?
 
Mäkin kunnioittaisin vainajan toivetta. Musta on mautonta lähteä tällaisessa tilanteessa toteuttamaan omaa toivettaan tai tarpeitaan, jos vainajan (päinvastainen) tahto tiedossa.
Ikävä kyllä, näihin törmää.
 
Näin mäkin asian näen.Mutta ei mikään ihme tältä tädiltä,että päälle päsmäröi joka
asiassa.Mä en vaan tiedä,hyödyttääkö mun lähteä tästä asiasta kanssaan tappelemaan,kun
oli jo eilen veljelleni jankannut,että kaikilla on oikeus tulla siunaustilaisuuteen lain mukaan.
Niin on joo,mutta jo on ääliöitä,jos eivät tajua,että jos kutsua ei saavu,niin eivät ole toivottuja.:headwall:
 
"Mummeli"
Siunaustilaisuus ja muistotilaisuus ovat kaksi eri asiaa. Muistotilaisuudesta pysykööt kaukana ne, joita vainaja ei sinne halunnut. Minua vaivaisi loppuikäni, jos toimisin jonkun viimeisen tahdon vastaisesti.
 

Yhteistyössä