Auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hajoan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hajoan

Vieras
Parisuhde oli sellaista, että minä hoidin lapset,kodin ja raha-asiat (annoin rahaa miehellekin). Mies oli työtön, meni ja tuli miten sattuu, yritti käydä kursseja toisella paikkakunnalla, yritti reissuhommia missään onnistumatta. Kävi meillä sitten huutamassa ja potemassa elämäänsä ja hakemassa seksiä.

Omasta mielestään mies on kiltti, rakastava ja auttavainen. Minä vain kohtelin häntä väärin. En koskaan tehnyt laskelmoidusti niin, mutta totta on,että len ollut hyvin uupunut kaikkeen,eivätkä voimat ole meinanneet riittää miehen kannatteluun.

Mies painottaa kuitenkin yhä tekstarein ja spostein,kuinka hän on ihana ja minä sairaista sairain. Hän arvostelee ystäväni, läheiseni ja minun fyysiset ja henkiset ominaisuuteni. Olen ihan rikki.

Hän on neljän kuukauden ajan soitellut minulle aika ajoin baarista kertoen naisista siellä,kertoen,kuinka hänestä pidetään,kuinka hän antaa upean itsensä pian seuraavalle,joka osaa häntä arvostaa toisin kuin minä.Eilen tuli monta spostia,joissa hän kirjoitti,kuinka pääsee viimein tunkeutumaan kosteaan ja halukkaaseen ja siinäpähän sitten jään ruikuttamaan,kun joskus tajuan,mitä menetin. Yöllä tuli tekstari,kohta menen ja olemme historiaa.

Miksi hän tekee tällaista? Jos hän inhoaa ja vihaa minua,niin miksi hän viestittelee yhä? Miksi on pakko saada aina vain haukkua? Miksi hän kertoo toisista naisista ja aktistakin ihan askel askeleelta? Minusta hän on ollut aina niin mustasukkainen,etten ole koskaan saanut edes sanoa,että joku mies olisi ollut vaikka hyvä asiakaspalvelija,niin jo on tullut kommentti,että antoiko hyvää kyytiä takahuoneessa :(

Sairas mies. Koita olla välittämättä noista viesteistä, äläkä ainakaan vastaa niihin. Eiköhän mies kyllästy, kun ei saa mitään vastausta. Ja jos ei silti lopeta, kannattaa ehkä olla yhteydessä poliisiin. Säilytä ne viestit varmuuden vuoksi todisteeks. Voimia ja :hug:

Sairas mies. Koita olla välittämättä noista viesteistä, äläkä ainakaan vastaa niihin. Eiköhän mies kyllästy, kun ei saa mitään vastausta. Ja jos ei silti lopeta, kannattaa ehkä olla yhteydessä poliisiin. Säilytä ne viestit varmuuden vuoksi todisteeks. Voimia ja :hug:

Tekstiviesti- ja sähköpostihäirintä on nykyään rikos. Mene poliisin puheille todisteiden kanssa.
Älä vaan vastaa miehen viesteihin. Ja jos yöllä soittelee, sulje puhelin mitään sanomatta.

Uudelleen tuon vielä luettuani tuli pari kysymystä mieleen. Oletko tehnyt miehelle selväksi, että sua ei kiinnosta sen tekemiset eikä se, mihi itsensä tunkee? Ja että teidän suuhde todellakin ON jo historiaa? Vai onko se? Oletko sinä mustasukkainen miehen tekemisistä??

En ole mustasukkainen. Olen aina ollut perhekeskeinen ihminen, enkä arvosta ollenkaan seuranhakua baarista ja muutenkin sitä,että elämä perustuu niin vahvasti seksiin.

Muhun kuitenkin sattuu. En käsitä miksi mies tekee kaikkea tätä. Syyllistän itseäni ja mietin,mitä ihmettä olisin voinut tehdä toisin.

Perus kaava, mies on hädissään kun on huomannut jotta sä et oo sitä ottamassa takaisin. Siksi kehuu itseään ja "muka seksielämäänsä villien naisten kanssa" =D Mies on vain yksin ja ikävissään. Haluaa pilata sun päiväs koska on mustis ja pelkää jotta sulla on paraaikaa kivaa jonkun toisen miehen kanssa. Sanoithan että mies on mustis, hän on sitä edelleen. Mun eksä oli tuollainen eikä siihen auttanut muuta kuin aika ja se jotta ei oltu missään tekemisissä. kyllä se siitä sitten unohtaa jossain vaiheessa.

En vain voi käsittää tätä kaikkea ollenkaan, enkä myöskään epätasapuolisuutta, joka vallitsee kaikessa. En minä voisi koskaan edes vihjata meneväni baariin (tosin en menisikään) saati että kertoisin, kuinka miehet riisuvat edessäni. En voisi haukkua miestä päivästä toiseen, solvata sukulaisiaan, mollata kaiken, mitä mies edustaa, vaikka toisaalta vuosikausien työttömyydestä, totaalisesta rahattomuudesta, asioiden hoitamattomuudesta jne. jotakin tekisi mieleni mainitakin.

[QUOTE="a p";24305795]En vain voi käsittää tätä kaikkea ollenkaan, enkä myöskään epätasapuolisuutta, joka vallitsee kaikessa. En minä voisi koskaan edes vihjata meneväni baariin (tosin en menisikään) saati että kertoisin, kuinka miehet riisuvat edessäni. En voisi haukkua miestä päivästä toiseen, solvata sukulaisiaan, mollata kaiken, mitä mies edustaa, vaikka toisaalta vuosikausien työttömyydestä, totaalisesta rahattomuudesta, asioiden hoitamattomuudesta jne. jotakin tekisi mieleni mainitakin.[/QUOTE]

Just, eli et ole saanut suutasi auki? Jotakin tekisi mieli mainita?
Kuulostaa siltä että olet ollut miehen roskasanko vastaan pistämättä, ja siksipä mies voi jatkaa huonoa käytöstään edelleen. Kerää itsekunnioituksesi rippeet ja näytä missä kaappi seisoo hyvä nainen!

Joskus kun olen yrittänyt saada suutani auki, on mies saanut niin mielettömät raivarit ja poistunut useiksi päiviksi, etten uskalla. En kuulema saa haukkua ja syytellä syytöntä tai olosuhteiden uhria. Minun olisi pitänyt aina tukea ja tsempata sekä antaa läheisyyttä. Kyllähän jokainen mies riutuu, jos on ongelmia ja vielä vaikea kumppani.

[QUOTE="a p";24305845]Joskus kun olen yrittänyt saada suutani auki, on mies saanut niin mielettömät raivarit ja poistunut useiksi päiviksi, etten uskalla. En kuulema saa haukkua ja syytellä syytöntä tai olosuhteiden uhria. Minun olisi pitänyt aina tukea ja tsempata sekä antaa läheisyyttä. Kyllähän jokainen mies riutuu, jos on ongelmia ja vielä vaikea kumppani.[/QUOTE]

Eli mies tietää mistä narusta kannattaa vetää.
Nyt tuntuu että olet näitä hissukoita, jotka sitten ottaa uhrin- sekä marttyyrin roolin. Ja mies tietää että hän voi kohdella sua miten sattuu, koska sä et pistä vastaan!
Onko siis loppupeleissä vika miehessä vai sinussa - joka sallit ton kaiken?

Niin. Mies syyllistää minut mennen tullen, kun yritän repiä itseni kaikesta tästä irti ja hän patistaa minua pohtimaan, kuinka kamala itse olenkaan ja kuinka hullu sekopää, kun en sitä tajua.

Mietin, että enhän voi tulla paremmaksi ihmiseksi, jollen käsitä omaa syytäni kaikessa. Mietin myös, onko minulla oikeus vain antaa täydellisesti olla ja olla siinä luulossa, että minsuta mies on se, joka on pääsääntöisesti ihan sekaisin, vastuuton ja elämänhallinta pielessä.

[QUOTE="a p";24305974]Niin. Mies syyllistää minut mennen tullen, kun yritän repiä itseni kaikesta tästä irti ja hän patistaa minua pohtimaan, kuinka kamala itse olenkaan ja kuinka hullu sekopää, kun en sitä tajua.

Mietin, että enhän voi tulla paremmaksi ihmiseksi, jollen käsitä omaa syytäni kaikessa. Mietin myös, onko minulla oikeus vain antaa täydellisesti olla ja olla siinä luulossa, että minsuta mies on se, joka on pääsääntöisesti ihan sekaisin, vastuuton ja elämänhallinta pielessä.[/QUOTE]

Jep, mulle toi kaikki on niin vierasta tekstiä. Ei sentakia etten olis kokenut vastaavaa vaan sentakia että mun silmille ei hypitä!
Lisäksi sillepäälle sattuessani, olen niin paha suustani että ukko olis lentänyt kamoineen jo aikoja sitten pellolle. Mutta huomaan että mies on osannut asiansa. Manipulointi on hieno laji.

Kannattaa ihan ekaks oppia arvostamaan itseään ja pistämään ne terveet rajat. Tehä toisille selväksi, kuinka sua saa kohdella ja kuinka ei. Siitä se lähtee. Muuten voi vaan tyytyä siihen uhrin-rooliin ja valittaa, kuinka kurjaa kaikki on!

Olet varmaankin oikeassa. Mies on vain tehnyt minun rajojen asettelustani mahdotonta. Minulla ei ole siihen oikeutta millään tasolla. Rajani ovat kuulema sairaita (en mm. pidä alkoholin kanssa läträämisestä lapsiperheen arjessa ja olen pyytänyt miehen tekemään sen muualla, koska on kuitenkin niin paljon poissa, että juokoon sitten siellä tai haluan, että aikuisella ihmisellä on rutiinit vaikkei kävisi töissäkään ja jos ei käy, pitäisi osallistua perhe-elämään jotenkin). En saa asettaa ja pitää mitään rajoja, koska ne ovat nimenomaan ahdistaneet miehen ja tehneet hänestä työkunnottoman ja huonovointisen. Minä olen sairas, enkä tajua sitä ja mun pitäisi herätä.
Mutta kun en osaa nähdä asioita muutoin.

Mutta sittenhän sille ei mitään voi. Kaikki peli on menetetty ja olet kohtaloosi tyytyväinen tai kärsi loppuelämä. Kannattaa olla varsinkin muiden kynnysmatto, se lisää onnellisuutta elämässä

sehän on yhä kiinnostunut susta kun itseään sulle kehuu jne... unohda koko mies! saa maistaa lääkettäänsä. kyllä se jossain vaiheessa noi lopettaa. naurat vaan niille. enemmän sitä satuttaa jos sä laitat sille vaan jonkun hymy naama hymiön :D

Yhteistyössä