Auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Tälläistä ei oo tapahtunut... en muista koska viimeksi.

Mutta nyt: tilipäivä on huomenna, rahat on loppu ja niin on ruoatkin. Kaapissa on tonnikalaa, makaronia, kanamunia, maitoa, leipää, kanasuikaleita, riisiä, porkkanoita.

Mitä mä teen niistä? Tonnikalamakaronilaatikkoa? Miten siitä tulee oikeasti hyvää?

Tee sitä tonnikalamakaronilootaa tai niistä kanasuikaleista jotain =) Eipä siitä hirveen erikoista saa mitenkään mutta laitat kunnolla mausteita niin eiköhän sitä nyt päivän syö =)

No jos huomenna tulee jo rahaa niin teillähän on ruokaa ruhtinaallisesti =) Tonnikalamakaroonilaatikkoon en osaa sanoa mitään, kerran olen koittanut ite ja siitä tuli ihan karseaa :x

Alkuperäinen kirjoittaja Napander:
No jos huomenna tulee jo rahaa niin teillähän on ruokaa ruhtinaallisesti =) Tonnikalamakaroonilaatikkoon en osaa sanoa mitään, kerran olen koittanut ite ja siitä tuli ihan karseaa :x

No sama vika rahikaisella: juuston kanssa tulis ihan syötävää, mutt ei oo sitä fucking juustoa..

Kanarisottoa? Tonnikalarisotto tulee korvista, tein sitä yhteen aikaa aina..

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Napander:

No sama vika rahikaisella: juuston kanssa tulis ihan syötävää, mutt ei oo sitä fucking juustoa..

Kanarisottoa? Tonnikalarisotto tulee korvista, tein sitä yhteen aikaa aina..

=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos huomenna tulee rahaa niin voit ylittää tilinkin ilman seuraamuksia.

En periaatteessakaan ylitä, ellei ole ihan täysin pakko. Eikä me näillä murkinoilla nälkään kuolla: neitihän söis vaikka pelkkiä makaroneja jos antais ja mies ei ole kotona, joten itseasiassa mä olen ainoa hankala jolle ei makaronit sellaisenaan kelpaa.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Miten joku perheellinen voi vetää tilin tyhjäksi? Todella vastuullista...

Näin on, samaa mieltä. :xmas:

Ja viimeset eurot meni eilen kukkapuskaan joka taas meni tuliaisiksi miehen tädille (no okei, tuli siinä samalla ostettu vauvalle maitoa ja pari muuta juttua, mutta ei sitten tullut kukaan ajatelleeksi että meidän pitäisi tänään kai vielä syödäkin..) :D :laugh:

Itse tekisin risoton. Sinullahan on riisiä, porkkanoita ja kanasuikaleita.
Riisit ja porkkanat kypsymään ja jos on sipulia niin sitä vois laittaa, mut ei pakko.
Ruskistat kanasuikaleet ja naustat ne.
Sekoita kanasuikaleet kypsään riisi porkkanajuttuun ja mausta oman maun mukaan.

Leipää ruuan kanssa.

Kananmunista ja maidosta saat iltapalaksi pannarin.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Itse tekisin risoton. Sinullahan on riisiä, porkkanoita ja kanasuikaleita.
Riisit ja porkkanat kypsymään ja jos on sipulia niin sitä vois laittaa, mut ei pakko.
Ruskistat kanasuikaleet ja naustat ne.
Sekoita kanasuikaleet kypsään riisi porkkanajuttuun ja mausta oman maun mukaan.

Leipää ruuan kanssa.

Kananmunista ja maidosta saat iltapalaksi pannarin.

On sipulia, sitä on aina. :D

Kiitos, teen tästä jonkun version. En oo ikinä muuten ajatellut että porkkanaa vois käyttää risottoon, vaikka tungen sitä aina jokapaikkaan muualle. :D

Yhteistyössä