Auttakaa viisaammat, mistä kysymys??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
Lue tämä loppuun, pliis ja vastaa, jos suinkin jotain osaat sanoa...

Minulla on ollut raskausoireita muutaman viikon jo: pahoinvointia varsinkin. Menkat tulivat ajallaan, mutta olivat normaalia niukemmat. Alamaha tuntuu oudolta.
Testasin viikko sitten aamupissasta, menkkojen jo ollessa ohi, sain hyvin, hyvin haalean plussan.
Testasin eilen päiväpissasta ja sain selvän negan.
Testasin tänä aamuna aamupissasta ja sain taas tismalleen samallaisen haamun kuin eka kerralla...mitä tämä on?????? Olen ihan pihalla.

Aamupissasta tulos näkyy paremmin (rakko on ollut tyhjentämättä kauan), siksi siis päivällä ei näkynyt teastissä mitään. Testaa vielä uudestaan muutaman päivän päästä niin tulee selkeämpi viiva. Onnea! :)

Soita tk:een ja pyydä lähete verikokeseen, se selvittää varmasti onko + vai -. En tiedä pitääkö ensin käydä lääkärillä vai voiko lähetteen saada ä-neuvolan kautta, mutta nyt hopi-hopi soittamaan ja varaamaan aikaa! Varovaiset onnittelut, mulla on yksi 6-v ja yksi 1,5-v "haamu" =)

Alkuperäinen kirjoittaja auttakaa:
Niin mutta kun siis eka testaamisesta on jo aikaa ainakin viikko ja plussa(?) ei ole tummunut siit ollenkaan! Ihme juttu..

Kaikilla ei kai hormoonia niin paljon eritykään heti alussa?? Olenkohan väärässä?

Yhteistyössä