V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja VeelaAnneli:Tulee kyllä ap:lle monenlaisia vastauksia. Mun mielestä eivät oo tylsiä tai yksitoikkoisia, vaan ajattomia ja tyylikkäitä. Jos otat mustat tai ruskeat, et voi mennä metsään. Myös tumma sininen on ok, mutta en sitä itse ottaisi tytölle, jollei tumma sininen ois oma lempiväri. Kannattaa miettiä omaa tyyliä ja värejä missä viihtyy, ja ostaa vaunut sen mukaan.
Itse ottaisin mustat tai ruskeat ja niihin piristykseksi esim. Color-It istuinpäällisen.
http://www.teutonia.de/index.php?id=1453
Mulla on varaa ostaa joka lapselle omat aikakauden mukaan ja vaihdella rattaitakin. Mä en edes periaatteesta osta tekstiileiksi mitään ajattomia-hajuttomia-mauttomia. Samalla periaatteellahan sitä voisi pukeutua aina ajattomasti harmaaseen tai mustaan -" eipä tarvitse vaatteita ostella koskaan tulevaisuudessa kun voi samoissa kulkea"
Kyllä se suurimman osan mielestä varmaan on tylsää se ajattomuus kuitenkin joillaintapaa, ja mun mielipide on etten ottaisi noista mitään. Malliltaankin ovat niin perinteisen tylsät. Todellakin ajattomat, kun tulee pikkusiskojeni lapsuus mieleen 10-15 vuoden takaa. Ellei jopa omani 25 vuotta sitten, värinä violetti.