Auttakaa valitsemaan rattaiden/vaunujen väri?! =)

Alkuperäinen kirjoittaja VeelaAnneli:
Tulee kyllä ap:lle monenlaisia vastauksia. Mun mielestä eivät oo tylsiä tai yksitoikkoisia, vaan ajattomia ja tyylikkäitä. Jos otat mustat tai ruskeat, et voi mennä metsään. Myös tumma sininen on ok, mutta en sitä itse ottaisi tytölle, jollei tumma sininen ois oma lempiväri. Kannattaa miettiä omaa tyyliä ja värejä missä viihtyy, ja ostaa vaunut sen mukaan.

Itse ottaisin mustat tai ruskeat ja niihin piristykseksi esim. Color-It istuinpäällisen.
http://www.teutonia.de/index.php?id=1453

Mulla on varaa ostaa joka lapselle omat aikakauden mukaan ja vaihdella rattaitakin. Mä en edes periaatteesta osta tekstiileiksi mitään ajattomia-hajuttomia-mauttomia. Samalla periaatteellahan sitä voisi pukeutua aina ajattomasti harmaaseen tai mustaan -" eipä tarvitse vaatteita ostella koskaan tulevaisuudessa kun voi samoissa kulkea" :) NOT

Kyllä se suurimman osan mielestä varmaan on tylsää se ajattomuus kuitenkin joillaintapaa, ja mun mielipide on etten ottaisi noista mitään. Malliltaankin ovat niin perinteisen tylsät. Todellakin ajattomat, kun tulee pikkusiskojeni lapsuus mieleen 10-15 vuoden takaa. Ellei jopa omani 25 vuotta sitten, värinä violetti.

Odota lapsen syntymää ja sitten hanki nuo punaiset, jos tyttö.

Tai sitten siniset.

Lila on sekopäisen värinen.

Musta ja ruskea rumia, ei niitä jaksa pitkään katsella. Nimimerkillä kokemusta on.

Menee vähän ot, mut...
Tänään tuli kaupungilla vastaan nainen, jolla oli marimekon lyhythihainen paita ja harteilla toinen sekä mukana kaksi marimekon laukkua. Kaikki eri värisävyjä ja kuvioita.

Ei ollut tylsä ainakaan ei :D

Mä ottaisin jotkut beiget vaunut niin ku ap kirjoitti, mut niitä ei oo... ?

Meille siis tulee tyttö 4D:n mukaan. Tämä neljäs raskaus ja minulla on aiemmin ollut Harttonin kalliit yhdistelmät esikoisella ja sitten näillä kahdella seuraavalla on ollut Brion kombi yhdistelmät. Nytten enään halua mitään luxus vaunuja, vaan käytännöllisyys ratkaisee. Ja nämä teutonian timmyt ovat meile parhaat kaikin puolin. Noihin pitää ostaa erikseen koppa ja jalkapeite niin hintaa kiertyy 600-700e. Jos ostaisi kunnon yhdistelmät niin ne olisivat tonnin luokkaa jos riittää. Nyt kun neljäs lapsi ja viimoinen niin ei huvita laittaa tonnia rattaisiin jotka vielä ovat tosi kolhot. En tykännyt Brion kombi yhdistelmistä kun rattaina ilman koppaa olivat niin kookkaat.

Tahtoisin niin jonkun vaalean värin. Harmi ettei noissa timmyissä ole sitä vaihtoehtona.

Ruskeat ehdottomasti:)
Meilläkin on ne.Niihin saa kivasti piristystä turkoosilla ja pinkillä ym lapsen sukupuolen mukaan.

Violetti ois kans ihan jees,mut mies ois näyttäny hassulta lenkkipolulla.

Yhteistyössä