Auttakaa ulkosuomalaista odottajaa: suomalaista lastenvaatemerkeistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulkosuomainen odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Ulkosuomainen odottaja

Vieras
Hei toverit,

Olen asunut ulkomailla jo sen verran kauan, että olen vähän ulkona Suomen meiningistä monessakin asiassa.

Noh, olen nyt raskaana ja ai että kun ihailin Suomi-äitien ihania skandityyppisiä vauvan tarvikkeita ja asuja, esim. raidallisia vauvan peittoja, selkeitä yksivärisiä vaatteita (joyka kuitenkin on jonkun värisiä, eikä pelkästään vaaleanpunaisia/sinisiä).

Voisitteko suositella minulle suomalaisia/pohjoismaalaisia vauvan/lasten vaate- ja tarvikemerkkejä? Brändit ois siis hakusessa, voisin sitten etsiä niitä nettikaupoista. Nyt en edes tiedä, mistä aloittaa.

Kiitos jo etukäteen.

4l9wl83ze2p.png

Riippuu haetko semmosia jotka myös ommellaan suomessa, vai riittääkö että suunnitellaan suomessa? En osaa sanoa esim Tutta-merkistä, mutta epäilen että Suomessa hoidetaan vaan design ja vaatteet tehdään jossain halpamaassa, Tinttu, Kinderit, Metsola.. Onhan noita sitte pienempiäkin pikkuyrityksiä, jotka ompelevat itse ja varmasti löytyy ihan googlaamalla.

Ei mulla ollut nyt mitään isänmaallista ajatusta tässä takana, saa olla muualtakin kuin Suomesta, jos tuo tyylisuunta natsaa. Esim. tuo yllä mainitti ruotsalainen merkki vaikuttaa oikein kivalta. Tsekkaan nuo sun mainitsematkin, kiitti! Lisäsuosituksia otetaan myös vastaan :)

Amalian helmiä blogissa oli pari päivää sitten kattava listaus suomalaisista lastenvaatemerkeistä
http://amaliajatytot.blogspot.fi/2014/02/pienia-kotimaisia-lastenvaatemerkkeja.html?m=1

Sen lisäksi metsola, reima.... yms.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä