auttakaa tietämätöntä..

elikkäs, ensikertalaisena näisä asioissa ja nyt ihmetyttää muutama asia. osaisikohan joku auttaa? niin, siis tein kp 25/30 clearbluen testin johon tuli päiväpissasta selkeä mutta vaalea plussa. tällöin ei siis mitään oireita, ja seuraavana päivänä samaisella testillä, mutta digiversiolla sain taas päivä pissasta heti sanan raskaana. edelleenkään ei mitään oireita! noh, nyt sitten eilen testasin kp 29/30 apteekin omalla vaalean mutta selkeästi erottuvan plussan. mutta miten on mahdollista että viivat ei yhtään tummene ja miksi ei ole mitään oireita?kun joka puolelta lukee että ainakin tissit kuuluisi olla kipeät, mutta kun ei ole! olen ihan paniikissa ja tietenkin luulen tämän olevan joku kemiallinen tms. onko jollain nyt omia kokemuksia kertoa?
 
Hei Tallaaja!

Ota ihan rauhallisesti ja odottele oireita, kaikille ne ei suinkaan iske heti. Toisilla ne iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta ja toisille pikkuhiljaa, toisille heti toisille vaikka vasta rv 8

Jos jotain on pielessä sille emme voi mitään, nyt sinä olet raskaana ja nauti ihanasta pienestä salaisuudesta jota kukaan ei vielä tiedä, vain sinä ja miehesi...

Viivat eivät vahvistu koska olet käyttänyt erilaisia testejä joten et voi "vertailla" viivan tummumista, itse luotan hyvinkin tuohon apteekin omaan testiin muistaakseni vahvuus on siinä 25, voisiko noissa toisissa olla vahvuus 10, siis että clearblue olisi herkempi testi, huomaisi pienemmän hormonipitoisuuden virtsassa.

Onnea matkaan!

Unicco
 
kiitos unicco kannustavasta kommentistasi :hug:

niin, kai sitä pitäisi osata iloita ,mutta kun jotenkin mieli ei vaan anna rauhaa kun tosiaan ei tunnu yhtään sen erilaisemmalta kuin ennenkään :kieh: eikä tosin ole edes niitä menkka kipuiluja joita kai luulisi kuitenkin olevan? tosiaan tuskin noi 3 eri testiä ovat voineet olla viallisia/ tuskin niihin tulisi viivoja jos hormoonia ei elimistössä olisi! ja huomennahan mulla vasta tulee kp täyteen.
 
Tavallinen Tallaaja ONNEA!!!! :flower: :heart:
Noista oireiden puuttumisesta: Mun sisko on raskaana, laskettu aika kesän lopussa. Hänellä ei ole ollut missään vaiheessa muita oireita ku närästys, eikä sekään heti alkuraskaudesta. Toisin sanoen on ihan normaalia, ettei sulla tunnu "miltään". =) Onnea vielä ja mukavaa osotusta!
 

Yhteistyössä