auttakaa tekemään vetävä treffi-ilmoitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
kesäksi ainakin olis mukava saada seuraa. Oon yh, en juo enkä polta. Oon köyhä, asun vuokralla ja oon kamalan yksinäinen kun tuli ero eikä täällä oo mun sukulaisia tai hyviä ystäviä. Siis mulla ei oo mitään tarjottavaa, kun en oo edes semmoinen seuramagneetti, lapsia ja laskuja (jotka molemmat kyllä hoidan itse). Opiskelen, ei siis oo edes hyvää uraa. No taidan olla aika kivan näköinen.

Kirjoita rehellisesti ja tavallisesti itsestäsi ja siitä millaista miestä haet.

Unohda ylisanat itsestäsi, ylenpalttiset vaatimukset miehen suhteen sekä yleensäkin treffi-ilmojen typerät fraasit.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23508363:
mä ehkä ettisin ystäviä siinä ilmossa. niin miehistä ku naisista.

Tätä mä en just ymmärrä. Miksi ilmoittaa etsivänsä ystäviä, jos haluaa romanssia? Eikö olisi parempi olla avoimin kortein liikkeillä niin saa myös sitä, mitä haluaa.

[QUOTE="Nilli";23508375]Tätä mä en just ymmärrä. Miksi ilmoittaa etsivänsä ystäviä, jos haluaa romanssia? Eikö olisi parempi olla avoimin kortein liikkeillä niin saa myös sitä, mitä haluaa.[/QUOTE]

tarkotin että jos on yksinäinen ja itsetunto noin hukassa niin ehkä olisi parempi vaan tutustua uusiin ihmisiin. kerätä itsetuntoa ja katella. ystävien kautta voi löytyä sitä romanssiakin. ;) ja vastasin että miten minä tekisin..

Eläkä odota, että se ensimmäinen vastaaja ois se "oikea" sun tilanteeseen. Mulla "se oikea" ilmaantui vasta vuoden päästä ilmoituksen laittamisesta ja hänen aloitteestaan. :)

Miksi ilmoituksen pitäisi olla "vetävä", jos se ei edes kuvaa sinua ihmisenä? Jos teet sellaisen ilmoituksen, saat vastauksia vain pelimiehiltä ja sinulle epäsopivilta.

Kerro ilmoituksessa tavallisia asioita: mitä harrastat, mitä arvostat, millaista arkea vietät.

Esitä millaiset asiat ovat tärkeitä miehessä, mutta ei mitään hirveitä vaatimuslistoja eikä kliseitä.

Kun teet rehellisen ilmoituksen, saat vastauksia normaaleilta, tavallisilta, sinulle sopivilta miehiltä.

Yhteistyössä