Auttakaa te kuukautiskierrosta tietävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekopää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekopää

Vieras
Lopetin e-pillerit vähän päälle 2 viikkoa sitten (en kylläkään käyttänyt niitä kuin 1 kierron ajan). Lauantaina tein ensimmäisen ovulaatiotestin, viiva ei ollut yhtä tumma kontrolliviivan kanssa ja nyt se on mielestäni vähän haalistunut kun olen tehnyt uusia. Eilen ja tänään on välillä tullut verta pyyhkiessä, ei hirveesti, enimmäkseen jotain kirkasta valkovuotoa jossa on verta seassa, välillä punasta ja välillä ruskeaa. Nyt illalla ei oo enää tullut.

Niin mistähän tuo veri johtuu ja olikohan ovulaatiokin jo, että kannattaako noita testejä edes enempää tuhlailla? Ennen mulla ei oo tullut tolleen verta kesken kierron, paitsi sillon kun viimeksi olin raskaana, eli se tais olla kiinnittymisvuotoa (en nyt tarkalleen muista millon tuli). Mutta sitä se nyt ainakaan ei vielä ollut kun vasta pari viikkoa menkkojen alkamisesta?

mä en oo saanu ikinä ovulaatiotestiin yhtä vahvoja viivoja vaan se ovulaatiosta kertova viiva on ollut aina jonkin verran vaaleampi (tai no sain kerran ja sillon olin raskaana ja tuli keskenmeno muutaman päivän päästä).

mutta tuollainen vuoto on joillain tavallista ovulaation jälkeen ja toisaalta taas kuukaudenkin pillerien käyttö riittää sotkemaan kierron kuukausiksi.

Yhteistyössä