AUTTAKAA SUHDESOTKUSSA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raivotar

Vieras
Eli yritän tiivistää:

Mies suututti minut. Olen pitänyt mykkäkoulua. Tänään sit laitoin miehelle ruman viestin, ja avauduin tuntemuksistani. Aikamme muka-setvimme asioita tekstareitten voimalla, kunnes mies ei enää vastannut kysymykseeni. Laitoin vielä viestiä perään, jossa toistin kysymyksen, mutta ei ole näkynyt vastausta.

Pitääkö MUN taas nöyrtyä ja alistua ja vain odottaa (eli tyytyä tähän hiljaisuuteen) VAI mitä mä sille laitan takaisin???

MIES SIIS JÄI VALEHTELUSTA KIINNI, JA LAKKAS SEN JÄLKEEN VASTAAMASTA VIESTEIHIN.

(Puhumme kasvotusten kunhan mies tulee työreissultaan)

mene nukkumaan ja anna olla. Kerkiää varmaan jutella sitten kun miehes on siinä kasvotusten. :) sitä ennen ajele vaikka säärikarvat ja pese hiukset ja ota omaa aikaa. älä mieti. käy lenkillä. asioilla on tapana järjestyä.

Anteeksi viestin sekavuus! Tässä sitten tarkemmin:

Suutuin miehelle, koska hän valehteli tietyistä asioista ja loukkasi minua muutenkin.
Mies on ollut niin kuin ei mitään, vaikka tietää kyllä kuinka pahoitin mieleni.
Olen sitten pitänyt mykkäkoulua, kunnes tänään en enää kestänyt ja lähetin ruman viestin miehelle, jossa käskin hänen painua vaikka helvettiin valheinensa.

Siinä sitten viestiteltiin, mies ei muka ymmärrä että mistä on kyse jne. Suomensin asioita hänelle ja kerroin tietäväni, että hän valehtelee. Kun latelin todisteita miehen valehtelusta, hän ei enää vastannut viestiin. Pistin perään toisen viestin, jossa kysyin, että "onko lisättävää!?"

No, hiljaisuus on jatkunut eikä mies ole vastannut vieläkään mitään.
Odotanko ja tyydynkö hiljaisuuteen VAI laitanko hänelle jotain (MITÄ?), johon hän takuuvarmasti vastaa!?

anna olla koska se on varaa nyt paniikissa ku on jääny kiinni. se on paha rangaistus ku tietää että oot vihainen. ehditte selvittää ku tulee kotiin. nyt vaa oot hiljaa ja vihainen ja se tulee lepyttämään sut. et siis nöyrry vaan olet vihainen ja et ruikuta viesteissä.
voimia!

Yhteistyössä