Auttakaa remontoimaan/sisustamaan talo, pohjapiirrustus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zöe harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

Zöe harmaa

Vieras
Aijaa.com - 8603380.png

Mitä te tekisitte tälle talolle? :)
Kaikki ideat ja vinkit otetaan vastaan!

Varsinkin tuo olohuoneen ja ruokailutilan sekasorto pitäisi saada kuriin. Mietin, että jos tekisi keittiöstä ja ruokailutilasta yhdellä askelmalla korkeamman kuin olohuoneesta ja eteisestä?

Periaatteessa kaikki kaapit voidaan repiä pois... Asunto on siis tyhjä nyt. Ideoita keittiöön? Hyvä keittiötoimittaja?

toivottavasti linkki toimii :)

Juu sitä tarkoitinkin, kun se pöytä ei sinne keittiiöön mahdu. Pakko pistää oh:n puolelle, mutta haluan silti jotenkin erottaa ruokailutilan ja oh:n toisistaan. Esim. juuri askelmalla tai väliseinällä tms. :)

Tehkää vaikka saarekemallinen keittiö ja ruokapöydän ja oh väliin senkki tms rajaamaan tilaa. Ja ensimmäinen vinkki, karsi tavaroita! Itse asumme nyt vuokrakaksiossa kun rakennetaan, heitin menemään niin paljon tavaraa kuin vain voin. Ei keittiössäkään tarvi kymmentä kippoa ja kattilaa jne. Sama vaatteissa, leluissa. Koriste-esineet vasta hirveitä onkn, niistä olen luopunut kokonaan. Lasiovien takana on tärkeimmät "aarteet"

Siis tuohan on hyvä ja tilavan oloinen pohjaratkaisu. En minä lähtisi tuohon mitään rappuja pistämään, ei ole pienehkössä tilassa hyvä. Periaatteessa, jos keittiöön välttämättä haluaa ruokapöydän, helpoin olisi varmaan repiä tuolta vasemmasta reunasta kaapistoja irti, jolloin ruokapöytä varmaan mahtuisi sinne reunaan. Tai sitten typistäisin tuosta eteisen ja keittiön välseinästä yhden kaapiston ja altaan joko pois tai siirtäisin hieman, jolloin tuo tila avartuu ja ruokapöydän saa esim. vasemmassa reunassa olevan ikkunan eteen.

Yhteistyössä