P
päättämätön
Vieras
Olen nyt 2-3 viikkoa pähkäillyt mitkä kuomurattaat ostan ja ne on nyt saatava. Hermo ei kestä enää matkiksilla menoa...
Halpikset, käytetyt houkuttaa hinnan puolesta mutta jos niissä onkin joku vika niin voi voi =/ Olisi varmaan kuitenkin parempi ostaa uudet. Olen ihastunut kehuttuihin teutonia timmyihin mutta ne on uutena n.400e!!! brio racet joo, mutta niitä ei saa makuuasentoon täysin ja haluaisin että saisi, ehkä... Toisaalta niitä käytetään nyt vain muutama kk ennen tuplia että...?? Katselin käytettyjä abc kuomurattaita, onkohan ne "mistään kotosin"? jousitus yms?
Halpikset, käytetyt houkuttaa hinnan puolesta mutta jos niissä onkin joku vika niin voi voi =/ Olisi varmaan kuitenkin parempi ostaa uudet. Olen ihastunut kehuttuihin teutonia timmyihin mutta ne on uutena n.400e!!! brio racet joo, mutta niitä ei saa makuuasentoon täysin ja haluaisin että saisi, ehkä... Toisaalta niitä käytetään nyt vain muutama kk ennen tuplia että...?? Katselin käytettyjä abc kuomurattaita, onkohan ne "mistään kotosin"? jousitus yms?