auttakaa rattaiden valinnassa, kiitos!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päättämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päättämätön

Vieras
Olen nyt 2-3 viikkoa pähkäillyt mitkä kuomurattaat ostan ja ne on nyt saatava. Hermo ei kestä enää matkiksilla menoa...
Halpikset, käytetyt houkuttaa hinnan puolesta mutta jos niissä onkin joku vika niin voi voi =/ Olisi varmaan kuitenkin parempi ostaa uudet. Olen ihastunut kehuttuihin teutonia timmyihin mutta ne on uutena n.400e!!! brio racet joo, mutta niitä ei saa makuuasentoon täysin ja haluaisin että saisi, ehkä... Toisaalta niitä käytetään nyt vain muutama kk ennen tuplia että...?? Katselin käytettyjä abc kuomurattaita, onkohan ne "mistään kotosin"? jousitus yms?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vi:
Mulla on abc kuomurattaa myynnissä kantokopalla, saa makuuasentoon ja ilmakumirenkaat isot, tavarakori iso, hyvä jousitus ja säädettävä työntöaisa.

paljonko maksaa ja missäpäin suomee? oisko niistä kuvaa?
 
Voin laittaa kuvan ja hintapyyntö on 80e sillä ovat täysin ehjät, siistit , homeettomat ja värit hyvät. Ilma pysyy renkaissa ja kaikki toimii. Jalkapeitto vielä mukana.

Ota yht. meiliin niin laitan illalla kuvaa sillä joudun poistuu nyt viljatuuli@uukku.com
 
Alkuperäinen kirjoittaja vi:
Voin laittaa kuvan ja hintapyyntö on 80e sillä ovat täysin ehjät, siistit , homeettomat ja värit hyvät. Ilma pysyy renkaissa ja kaikki toimii. Jalkapeitto vielä mukana.

Ota yht. meiliin niin laitan illalla kuvaa sillä joudun poistuu nyt viljatuuli@uukku.com



viljatuuli@luukku.com ja Tampere

 
Alkuperäinen kirjoittaja päättämätön:
Olen nyt 2-3 viikkoa pähkäillyt mitkä kuomurattaat ostan ja ne on nyt saatava. Hermo ei kestä enää matkiksilla menoa...
Halpikset, käytetyt houkuttaa hinnan puolesta mutta jos niissä onkin joku vika niin voi voi =/ Olisi varmaan kuitenkin parempi ostaa uudet. Olen ihastunut kehuttuihin teutonia timmyihin mutta ne on uutena n.400e!!! brio racet joo, mutta niitä ei saa makuuasentoon täysin ja haluaisin että saisi, ehkä... Toisaalta niitä käytetään nyt vain muutama kk ennen tuplia että...?? Katselin käytettyjä abc kuomurattaita, onkohan ne "mistään kotosin"? jousitus yms?

Älä missään tapauksessa osta mitään Abc:tä!!! Renkaat irtoo, rattaat puoltaa,nitisee ja natisee,raskaat jne.
Minkäikäiselle tulossa?
 
Rattaat tulee 7kk ikäiselle. Myin vaunut pois, tarvimme kunnolliset tuplat vuodenvaihteessa mutta siihen asti tarvitaan rattaat... mietin tosissani niitä timmyjä mutta se hinta! käytettyjen osto todella kyllä mietityttää, muutamista vähän huono kokemus.
 
Jos tarviit vain hetken ennenkuin siirrytte tuplarattaisiin, niin varmaan halpisversiotkin ok. Ne vain usein eivät kovin pitkäikäisiä. Meillä ollut halpisrattaita ja kalliimpia.
Kokemuksia seuraavista:
Halpikset:
- Emma Shopper (siis ei Emmaljunga vaan EMMA!) Hyvää isot pyörät ja iso tavarakori, mutta kesti vain reilun vuoden sitten levisivät
- ABC:n matkarattaat: ekä meni lukitus ja sitten yksi pyörä alkoi oleen irtoversio.
- Brio Race: Hyvät j järeät, mutta näin lyhyelle työntäjälle vähän isot. ( teleskooppiaisa, jotan en saanut tarpeeksi alas ja kasaamiinen lyhyellä ja lyhyillä käsillä vaikeaa. Samoin jos on raskausmasu tiellä : )
- Emmaljunga Scooter: Tavarakori älyttömän pieni, mutta muutoin täydelliset!



 
Ostaisin Crescentin Compactit. Kannattaa googlata Crescentbaby. Siellä oli jotku muutki ok näköiset rattaat. Mut tossa Compactissa mua viehättää kun ne on just vähän Brio racen tyyppiset.
 

Yhteistyössä