Auttakaa ratkaisemaan juhlakenkäongelma!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen ostanut siskoni häihin kirkkaanpunaisen pitkän iltapuvun. Puku on hyvin yksinkertainen itsessään, mutta toki kokopunainen on näyttävä. Hartioille on punainen huivi.

Nyt olen käynyt testailemassa kenkiä enkä osaa päättää.

Mustat on tietty perusvarmat eli mustat + musta laukku. Löysinkin yhdet hienot ja niille olis käyttöä myöhemminkin.

Sitten ihan sattumalta löytyi oikeastaan niin täysin puvunväriset punaiset mitä se ikinä on mahdollista. Olen itse todella tarkka ja voin sanoa, että ne on samanväriset. Siihen sopisi sitten hopeisten/valkokultaisten korujen lisäksi sellainen hopeanvärinen laukku mikä on kuin koru itsekin.

Mutta tänään löysin sitten sellaiset hopeiset kengät mitkä on mielestäni ihan täydelliset ja tollanen hopeinen laukku kävis siihenkin tietysti. Mutta vaivaa kun ne on peep toe -malliset ja etiketin mukaanhan pitkän iltapuvun kanssa ei sellaisia saisi olla? Tai kuuluisi olla? Ottaisin ne heti, jos ne olis umpikärkiset, mutta nyt en osaa ratkaista.

Eli mitä tekisitte?

Kultaiset/nudet ei käy korujen takia.

No en jaksa uskoa, että ketään kiinnostaa siellä se että näkyykö niistä varpaat vai ei. En siis usko, että kukaan tietää ettei kuuluisi. Onhan punaisella matolla tähdilläkin varpaat näkyvillä iltapukujen kanssa... Itse olen varmaan tarkin asiasta.

Ai niin noista punaisista kengistä piti sanoa, että ne ei tuntuneet omilta. Siis lähinnä niistä tuli se tunne, että pitäiskö ne ottaa sen takia, että ne oli juuri oikeanpunaiset ja myyjä oli ihan innoissaan. Hyvät ne oli jalassa, mutta en saanut niistä sitä must have -fiilistä. Eikä niille ainakaan ole käyttöä myöhemmin.

[QUOTE="huoh";28629235]taas tämä sama[/QUOTE]

Kannattaisko lakata käymästä keskustelupalstoilla, jos on noin rankkaa? :D Kerran aiemmin kysyin tätä. On varmaan helpompi vastata niihin kysymyksiin, että "sopiiko miikkarimekossa mennä häihin"?

Iltapuvun kanssa voi näkyä varpaat. Juhlapuku on naisella arvokkaampi puku ja silloin ei varpaat näy, vaikka moni tuntuu luulevan että iltapuku on se hienompi. Että teet aivan niin kuin haluat kenkien kanssa.

Yhteistyössä