AUTTAKAA pönttö tukossa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iida

Vieras
Niin, meillä on kissanhiekkaa, tai no ei se ole HIEKKAA, vaan puupellettejä, jotka voi hävittää vessanpöntön kautta myös, kun laittaa vähän kerrallaan. Pussissakin siis lukee näin, että saa hävittää vessanpöntön kautta. No nyt se menikin tukkoon, laitoin liikaa puruja ilmeisesti kerralla, ja nyt tarvisin neuvoja miten saan vessan vetämään kun mies ei ole kotona eikä vastaa puhelimeen!!

Apuva...

Jalka: Voikos sinne tunkea pään, jos on vaikka jalka kippeenä...?

AP: Sankollinen vettä päälle, vetäise samalla, saattaisi auttaa-meillä ainaskin on auttanut tukkotilanteissa.

Jalka: Voikos sinne tunkea pään, jos on vaikka jalka kippeenä...?

AP: Sankollinen vettä päälle, vetäise samalla, saattaisi auttaa-meillä ainaskin on auttanut tukkotilanteissa.

tässä on erittäin hyvä toimiva idea hätätapauksiin...kun sitä punaista pumppua EI ole....ota henkari...väännä se silleen että mahtuu pönttöön ja työnnä se sinne ihan niin syvälle ja ihan sinne perille asti ja liikuttele siinä...mulla toiminut AINA... :heart: ...ja tuu kertoon saitko tukoksen auki millään :hug:

Mulle muistui tästä mieleen se, kun joku palstalainen laittoi havunneulasia niin paljon pönttöön, että naapuriin tarvittiin putkimies. Mutta tässä tuskin on kyse sellaisesta määrästä, muistaakseni neulasia oli kolme imuripussillista. Ämpärillisen vettä minäkin heitän perään normaalissa tukkotilanteessa.

HEi mä rakastan teitä KAIKKIA!!!!!!!! En lähtenyt hakemaan pumppua alakerrasta vaan yksinkertaisesti tein kuten siipien havinaa sanoi, otin hengarin ja liikuttelin edestakaisin ja HETI aukes!! mä jo luulin et pitää soittaa huoltomiehet ja ties mitä kun pönttö niin tukoksissa.

KIITOS!!!!!!

Yhteistyössä