Auttakaa ostamaan uus imuri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pää sekasin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pää sekasin

Vieras
Yritän etsiä uutta imuria, mutta menen ihan sekasin, pölypussittomat ja hepasuodattimet on ihan sekasin päässä... hirveen kalliitakin, monet yli 200e, kun edellinen oli varmaan 50e. Mitkä asiat nyt oisi tärkeintä pitää mielessä? Kannattaako pölypussitonta ostaa?

Meillä on nyt dyson, kun kaikki imurit hajosivat tai kävivät tehottomiksi nopeasti. Ja imurit olivat olleet kalliita ja merkkituota, (Miele, Electrolux). Ainakin vielä olen todella tyytyväinen ja onhan imurissa 5 vuoden takuu.

Elektroniikka myyjä vierestä sanoo että: ei pölypussitonta. Ja hyvät imurit nyt vaan maksaa. Testeistä kuulemma 100€ luokkaa paras olis voltan 6420. Kato googlesta.

Alkuperäinen kirjoittaja pää sekasin;22287102:
Yritän etsiä uutta imuria, mutta menen ihan sekasin, pölypussittomat ja hepasuodattimet on ihan sekasin päässä... hirveen kalliitakin, monet yli 200e, kun edellinen oli varmaan 50e. Mitkä asiat nyt oisi tärkeintä pitää mielessä? Kannattaako pölypussitonta ostaa?

Pussittomat ovat heikkotehoisia imultaan ja pöly leviää kun sisältö puristellaan roskiin.
Kaverilla oli tuollainen ja se piti jopa aivan hirveetä mökää.
Imuteho ei varmaan heikkene, mutta eipä se valmiiksi ole kovin suuri kun ei jaksanut edes irtonaisia moskia imeä lattialta.
Pussillinen, jossa on hepasuodatin, on ihan hyvä. Hepasuodatin tarkoittaa että se suodattaa ilmasta pieniä hiukkasia. Toki muutkin voivat suodattaa, mut hepasuodattimilla varustetut eritoten ne suodattaa.

Meillä on electroluxin pussiton imuri ja mä tykkään kovasti, kaikki muut imurit nyykähti meidän karvamääriin mut tuo on kestäny.
Mä tyhjennän ton säiliön ulkona roskapussiin niin ei pölise sisällä ja imuteho on ihan riittävä

Yhteistyössä