auttakaa nyt!!*tytöstä, 2v..

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
mikä neuvoksi, aina kun mennään ulos, tai mihinkään, että ulkovaatteet pitäisi laittaa päälle, alkaa se ainainen kitinä ja itkeskely!! millon sukat on makkaralla tai väärinpäin, pyllyä kutittaa, lakki kutittaa päätä, hanskat kutittaa, sormiin sattuu..jne jne.. aina on joku huonosti vaikka oikeasti ei ole!! tai ainakin, kun oon tarkistanu, ni kengät ei mun mielestä tunnu pieniltä tytön jalassa, sukat on ihan hyvin.. housut ei valu, ei mikään ole huonosti!! ja hanskat vaihetaan yhen kymmenen kertaa, eikä sittenkään ole hyvä!!! miten/mitä mun pitäs tehä tolle?!?! kohta ollaan taas ulos lähössä ja TIEDÄN että se sama kitinä ja vikinä alkaa heti kun saadaan hynttyyt niskaan!!! |O |O |O

se pompottaa. pue kerralla nopeesti hyvin ja menkää suoraan ulos.jos ehtii tulla kuuma ni vois siksi olla pahalla päällä. joku oli pukenu aina peilinj edessä että lapsi oli saanu kattoo mitä tapahtuu. mä joskus syötän ruoan peilin edessä jos on hankalaa.

Meillä oli tuolla esikoisella yhessä vaiheessa just sama homma. Tais olla silloin 2,5v. Aina kun lähettiin ulos, niin viimeistään lakin kohdalla alko märinä, ei oo oikein, ei oo oikein, ei oo oikein.. :kieh:
Mut sekin loppu aikanaan.. Nyt onkin sitten kiva "eskariuhma".. :whistle:

Jaa-a, meillä oli tota vähän aikaa pojan kanssa, kun kesä oli ohi. Siis joutui pukea taas pihalle mennessä.

Mä olin niin räivä-äiti, että
a) puin vaan päälle ja sitten mentiin. En todella ala vaihtamaan mitään hanskoja kymmentä kertaa, joissa ei vikaa oo.
b) jätin menemättä pihalle, jos ei pukemisesta mitään tullut.
Ei enää riuhdo ja vikise pukiessa.

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
siis tarkoitin että teillä on varmaan liikaa säätämistä ja räpläämistä.

no ei se siittäkään voi olla.. kun pukasen tosiaan ihan pikapikaa ja koitan selvittää että lähetään laskeen liukurilla ja tehään lumipalloja jne jne..ja ihan suitsait sukkelaan koitan saada haalarin ,hanskat ja lakin päähän..kengät sit vimppana, ja heti pihalle.. mut ei!!! se on niin mahoton!!! |O |O veljensä ei oo koskaan juonitellu vaatteista!! :/ viime vuona tyttö kiukutteli VAIN hanskoista... nyt on sit kaikki mahollinen.. :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Sanot, että ei lähdetä ollenkaan, jos se ei onnistu ilman turhia kitinöitä. :saint:

no sit se vaan sanoo että ei, mennään leikkimään... mutta pakkohan sen on käydä vähän happi hyppelyllä välillä!! ja esikko niin tykkää olla ulkona, mut ei sekään oikeen ole kiva, että se joutus yksin aina olemaan.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Sanot, että ei lähdetä ollenkaan, jos se ei onnistu ilman turhia kitinöitä. :saint:

no sit se vaan sanoo että ei, mennään leikkimään... mutta pakkohan sen on käydä vähän happi hyppelyllä välillä!! ja esikko niin tykkää olla ulkona, mut ei sekään oikeen ole kiva, että se joutus yksin aina olemaan.. :/

Siinä tapauksessa se ei sitten kyllä ole hyvä keino :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
Vaatteet päälle vaan ja menoksi, ei siinä muu auta. Kitinällä tai ilman. Kyllä lapset lopulta huomaa, ettei se kitinä oikeastaan auta mitään... aika rasittavaahan se kyllä on.

peesi tähän. et anna sen tollai pompotella. kerta olet ne hyvin pukenu niin ei sit enää mitään tarkastuksia. pihalle vaan. neljän lapsen kokemuksella puhun

Alkaa vallaton karkuun juokseminen ku näkee mun ottavan haalarit naulasta. Sitten alias magarooni ilmestyy,ja lopuksi ne pannaan tappelun kanssa päälle kun menee jo iteltäkin hermot. jos sanon ettei sitte mennä ollenkaan niin joko se toteaa vaan että jään yksin tänne,taikka alkaa märinä,kun haluaa ulos,mutta siltikään ei saa puettua...

Yhteistyössä