Auttakaa, nyt tapahtui jotain kamalaa.

  • Viestiketjun aloittaja "aito ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"Juulianna"
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30824193]Joo täytyy jotain keksiä. Mies tuli hyvin toimeen lapsen kanssa ennen yhteistä lastamme.[/QUOTE]

Onpa sulla kusipäinen mies. Olet säkin myös todella kusipäinen kun olet antanut lapsen adoptioon jonkun kusipäämiehen takia.
 
Hmps
Tapasitteko paljonkin tätä ensimmäistä lasta ennen yhteistä ja miksi? Lapsi on siis ollut yhdeksän kun sinun nuorempi syntyi ja hylkäsit uudelleen tämän vanhemman veljen. Onneksi on kaikki mennyt hyvin, koska ripille sentään pääsee. Tuollainen olisi voinut sekoittaa pään.
 
aito ammattivalttaja
[QUOTE="Juulianna";30824931]Onpa sulla kusipäinen mies. Olet säkin myös todella kusipäinen kun olet antanut lapsen adoptioon jonkun kusipäämiehen takia.[/QUOTE]

Lue nuo mun vastaukset. Annoin lapsen adoptioon 1998 ja siinä paperissa on bioisän allekirjoitus. Nykyisen mieheni tapasin vuonna 2006 eli nykyisellä miehellä ei ole adoptioon antamisen kanssa mitään tekemistä.
 
aito ammavalittaja
Tapasitteko paljonkin tätä ensimmäistä lasta ennen yhteistä ja miksi? Lapsi on siis ollut yhdeksän kun sinun nuorempi syntyi ja hylkäsit uudelleen tämän vanhemman veljen. Onneksi on kaikki mennyt hyvin, koska ripille sentään pääsee. Tuollainen olisi voinut sekoittaa pään.
Pelastakaa lapset ry.n ja adoptiovanhempien kanssa sovittiin että joskus tavataan n vuoden tai kahden välein. Silloin tavattiin joskus mutta yhteyttä olen kaikkien vuosien aikana pitänyt facebookin kautta. Hän valmistuu ammattiin,ripille on päässyt jo aikoja sitten.
 
"aito ammattivalittaja"
[QUOTE="Juulianna";30824943]Miehesi on silti kusipää ja se on fakta. Mä eroaisin tuollaisesta paskalävestä.[/QUOTE]

Mä en eroa. En aio jäädä yhteiskunnan elätiksi ja haluan elää arkea nuoremman lapseni kanssa.
 
Hmps
Pelastakaa lapset ry.n ja adoptiovanhempien kanssa sovittiin että joskus tavataan n vuoden tai kahden välein. Silloin tavattiin joskus mutta yhteyttä olen kaikkien vuosien aikana pitänyt facebookin kautta. Hän valmistuu ammattiin,ripille on päässyt jo aikoja sitten.
No hyvä että poika on jo isompi. Tuo on silti hänelle hänen elämässää tärkeä päivä. Monelle se viimeinen kun itseään juhlitaan jostain saavutuksesta. Moni ei naimisiin mene ja synttärit on kaveriporukassa. Mielestäni riita miehen kanssa olisi tuon arvoinen. Eihän nyt sellaiseen parisuhde kaadu, voit sitten hyvitellä tuota seuraavat vuodet puolisollesi.
 
"aito ammattivalittaja"
No hyvä että poika on jo isompi. Tuo on silti hänelle hänen elämässää tärkeä päivä. Monelle se viimeinen kun itseään juhlitaan jostain saavutuksesta. Moni ei naimisiin mene ja synttärit on kaveriporukassa. Mielestäni riita miehen kanssa olisi tuon arvoinen. Eihän nyt sellaiseen parisuhde kaadu, voit sitten hyvitellä tuota seuraavat vuodet puolisollesi.
Ei riita mitään muuta. Hän pysyy mielipiteessänsä ja sillä selvä.
 
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30824948]Mä en eroa. En aio jäädä yhteiskunnan elätiksi ja haluan elää arkea nuoremman lapseni kanssa.[/QUOTE]

Entä jos miehesi menettää kiinnostuksensa nuorempaankin lapseen. Hylkäätkö hänetkin silloin?
 
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30824978]No ei takuulla menetä kiinnostustaan häneen. Nuorempihan on hänen biologinen lapsensa.[/QUOTE]

Eli sen varaan lasket? Ja koska vanhempi ei ole, on ok, että äiti nuolee nuoremman isää ja hylkää vanhemman veljeksistä?
 
"..."
Miksi sä edes valitat täällä? Kun kerran mitään mahdollisuutta ei ole päästä juhliin, niin minkäs teet. Tosin tekosyitä noi kaikki tuntuu olevan, kuhan tykkäät valittaa.
 
"aito ammattivalittaja"
Eli sen varaan lasket? Ja koska vanhempi ei ole, on ok, että äiti nuolee nuoremman isää ja hylkää vanhemman veljeksistä?
En laske sen varaan vaan jos ei kiinnostaisi niin sitten erottaisiin ja hakisin yksinhuoltajuutta. Ainakin tällä hetkellä ja uskon että myös tulevaisuudessa kiinnostaa. Ero tällä hetkellä ei ratkaisisi mitään koska vanhemmalla pojalla on adoptiovenhemmat ja he ovat hänen vanhempansa en voisi eronkaan jälkeen sählätä yhtään enempää eli olla ennemmän vanhempi hänelle.
 
"aito ammattivalittaja"
[QUOTE="...";30825036]Eiköhän tässä ketjussa hurskastelevat mammat ole jo ihan tarpeeksi kivittäneet aloittajaa...
Jotenkin luulisin, että kaikkien kannalta on parempi, että aloittaja ei mene juhliin. Asia hyvä näin.[/QUOTE]

Niin luultavasi sielläkin olisi näitä hurskastelijoita.
 
voi ei
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30824890]Sovittiin miehen kanssa että lähetän kortin ja lahjan.[/QUOTE]

Miksi tuokin asia pitää sopia miehen kanssa? Taisi mennä niin, että sait luvan lähettää lahjan. Tuollaiseen ei normaalin aikuisen tarvi lupia kysellä. Ei myöskään juhliin menoon, mutta jos et osaa kyytiä järjestää ilman oikuttelevaa miestä, niin tee niinkuin tykkäät, jos tykkäät kerran mielyttää enemmän miestä, kuin lasta.
 
Provotunnistus
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30825063]Olisikin provo mutta kun ei valitettavasti ole.[/QUOTE]

"Annoin lapseni adoptoitavaksi koska mieheni, joka aikaisemmin hyväksyi lapsen ei hyväksynyt lasta enää yhteisen lapsen synnyttyä. Minulla ei ole myöskään ystäviä, siis ei ollenkaan ja olen tämän lisäksi aivan järkyttävän kipeä, niin kipeä etten voi mennä mihinkään ilman tätä kuvitteellista miestäni"

Joku on katsonut Youtubesta aivan liikaan Jerry Stiller Show:ta :D
 
"aito ammattivalittaja"
Miksi tuokin asia pitää sopia miehen kanssa? Taisi mennä niin, että sait luvan lähettää lahjan. Tuollaiseen ei normaalin aikuisen tarvi lupia kysellä. Ei myöskään juhliin menoon, mutta jos et osaa kyytiä järjestää ilman oikuttelevaa miestä, niin tee niinkuin tykkäät, jos tykkäät kerran mielyttää enemmän miestä, kuin lasta.
Tulottoman ihmisen on neuvoteltava.
 

Yhteistyössä