Auttakaa nyt palstan LÄÄKÄRIT!! Pohje ¤¤ttuilee ja mieli palaa juoksemaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli toinen pohje ei ole ikinä ollut näin kipeä, olen kai juossut liian kovaa tai liian pitkää matkaa nyt...Juoksen purulla, joten liian kovasta alustasta ei liene kyse...

Nyt on pohje mennyt semmoiseen kuntoon, että kävelykin sattuu...Kuinka kauan tässä nyt pitää olla juoksematta, että kipu lakkaa ja mitä tuohon voisin avuksi tehdä kun sattuu niin perkuleesti :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli toinen pohje ei ole ikinä ollut näin kipeä, olen kai juossut liian kovaa tai liian pitkää matkaa nyt...Juoksen purulla, joten liian kovasta alustasta ei liene kyse...

Nyt on pohje mennyt semmoiseen kuntoon, että kävelykin sattuu...Kuinka kauan tässä nyt pitää olla juoksematta, että kipu lakkaa ja mitä tuohon voisin avuksi tehdä kun sattuu niin perkuleesti :(

Purulla juoksu ei ole mikään pelastus lihakselle. Rasitus on sama kuin asfaltilla, ainoastaan iskun kestoaika on pidempi.

Mikä osa trisepsistä on kipeä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli toinen pohje ei ole ikinä ollut näin kipeä, olen kai juossut liian kovaa tai liian pitkää matkaa nyt

Periaatteessa vauhtia ei kannata tarkkailla, vaan ainoastaan matkaa. Edellyttäen tietenkin, että tekniikka pitää.

Hitaammassa vauhdissa samalle matkalle tulee enemmän askeleita. Se kompensoi suunnilleen sen, mikä on kovemman vauhdin suurempi kuormittavuus.

Yhteistyössä