auttakaa nyt mua:( synnytyksestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua:(

Vieras
voiko supistelut olla sellasia että tasaisin väliajoin tulee vaan maha kipeeksi niinku menkka kipua,mut ei mee kovaksi juurikaan...ja se men´kka kipu kestää noin 30sek-min... alaselkää polttelee. kun miehen sisko sano että mahan pitää mennä kovaksi jos oikeita supisteluja? Mulla nyt ollu noin puoli tuntia kylläkin ja 6sellasta menkkatunnetta,että saa ihan syvään hengittää..neljäs tulossa..en tiää miten käynnistyy normaalisti synnytys kun muut käynnistetty.

mun ensimmäiset supistelut oli just sellasia että maha ei kovettunut ollenkaan, mulla vasta synnytyksen loppupuolella maha alkoi kovettumaan, että veikkaisin että supistelee.

Kyllä sä tiiät sit kun ne on oikeita supistuksia tai ainahan voi käydä tarkastamassa tilanteen, jos tuntuu siltä.

Mä kun nyt toisella kerralla soitin polille, että koska mun tarttis lähtee nii ne sano että säännöllisistä supistuksista menee yleensä pari tuntia ennen ku rupee tapahtumaan mitään.. Tosin ihmiset on erilaisia.. Mäkin olin sit jo kuitenkin reippaasti auki, kun laitokselle menin eikä supparit ollu ees kipeitä, tulivat vaan n. kolmen minsan välein..

Yhteistyössä