AUTTAKAA!!! Nyt en tajua tätä sf-mittaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamamamama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamamamama

Vieras
Elikkä minulla viikoja 39+0 ja Sf-mitta on 37cm ja pari viikkoa sitten oli 36cm ja vauva on laskeutunut/kiinnittynyt! Hoitaja sanoi että ei enään tuo sf-mitta kasva, nyt kun se oli kuitenkin sentillä kasvannut niin lähettää minut tutkimuksiin, kaikki muu minulla ok....
Pitääkö tässä olla huolestunut???

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
...sama mittaaja aina ollut! En mä nyt oikein tajua, miksi joudun huomenna tutkimuksiin/ultraan....voiko olla että on iso/pieni????

no varmaan siinä on taustalla jotain muuta kuin pelkkä SENTIN ero mitassa ( sillä pelkästään sen perusteella ei todellakaan laiteta ketään tutkimuksiin ) .mietipä oliko muuta "erikoisempaa " puhetta ?

soita sille terkkarille ja kysy. Se varman osaa kertoa miksi sut on ultraan laitettu noilla viikoilla.
Mutta kyllähän toi sf-mitta helposti vaihtelee muutamilla senteillä..

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
...sama mittaaja aina ollut! En mä nyt oikein tajua, miksi joudun huomenna tutkimuksiin/ultraan....voiko olla että on iso/pieni????

no varmaan siinä on taustalla jotain muuta kuin pelkkä SENTIN ero mitassa ( sillä pelkästään sen perusteella ei todellakaan laiteta ketään tutkimuksiin ) .mietipä oliko muuta "erikoisempaa " puhetta ?

kaikki muu hyvin, verenpaine 137/79...hemoglobiini 114...KAIKKI HYVIN!!! Ei se oikein mitään muuta sanonnut että huomenna synnärille tutkimukiin ja laukku mukaan...siis joudunko synnyttään huomenna?! Aika hiljanen se hoitsu täti oli...enkä sitten siinä hoksannut kysellä enempää....

Yhteistyössä