Auttakaa nyt äkkiä joku miten saan äänen kuulumaan tästä tietokoneesta!

  • Viestiketjun aloittaja "sia"
  • Ensimmäinen viesti
"Mies"
[QUOTE="sia";23559652]Kun en saa äänenvoimakkuuden säätömerkkiä tuohon ohjauspaneeliin että voisin äntä säätää!! Mitä teen?!?!?!?[/QUOTE]

Käyttiksestä riippuen mene "Ohjauspaneeli ja sieltä valitset Ääni tms.
 
"tööt"
Pyydät paikalle jonkun tietokoneista ymmärtävän ja pyydät tsekkaamaan, onko äänikortin ajuri asennettu. Jos on, niin pyydät Ohjauspaneelin 'Äänet' -kuvakkeen kautta laittamaan täpän oikeaan ruutuun.
 
WP
Tarkoitatko, että oikealla alhaalla tehtäväpalkissa ei ole sitä kaiuttiminen kuvaa, josta ääntä voi säätää? Jos näin on asia ja käytät Windows XP:tä, valitse käynistä valikko, asetukset, ohjauspaneeli, äänet ja äänilaitteet, voimakkuusvälilehdestä klikkaat rastin kohtaan "Näytä äänenvoimakkuus tehtäväpalkissa".
 
Tää nyt ei liity tähän,mutta osaako joku sanoo mitään siihen kun tässä mun koneella ei tosiaan kuulu äänet ja kun oon käynyt tuolla ohjauspaneeli,äänet kohdassa niin kaikki on vaan "harmaana"eli niitä ei voi säätää...Kaverilta sain tän koneen ja sano sillon,että äänet ei toimi..Mut kuitenkin tästä joskus kuuluu sellanen Pim,kun painaa vaikka jotakin nappia kun on lataamassa jotakin tms... :confused:
 
WP
Tää nyt ei liity tähän,mutta osaako joku sanoo mitään siihen kun tässä mun koneella ei tosiaan kuulu äänet ja kun oon käynyt tuolla ohjauspaneeli,äänet kohdassa niin kaikki on vaan "harmaana"eli niitä ei voi säätää...Kaverilta sain tän koneen ja sano sillon,että äänet ei toimi..Mut kuitenkin tästä joskus kuuluu sellanen Pim,kun painaa vaikka jotakin nappia kun on lataamassa jotakin tms... :confused:
Et pysty valitsemaan sivua oletukset, josta voisi äänentoiston oletuslaitteen valita?

Ohjauspaneeli, järjestelmä, laitteisto, laitehallinta. Tuolla alhaalla ääni-, video- ja peliohaimet -kohdassa pitäisi näkyä äänikortti (esim. tyyliin AC97), jos äänikortti on asennettuna.
 
Et pysty valitsemaan sivua oletukset, josta voisi äänentoiston oletuslaitteen valita?

Ohjauspaneeli, järjestelmä, laitteisto, laitehallinta. Tuolla alhaalla ääni-, video- ja peliohaimet -kohdassa pitäisi näkyä äänikortti (esim. tyyliin AC97), jos äänikortti on asennettuna.
Ja tuon siis tein.ainakin omasta mielestäni,mutta sitten kun klikkasin sitä video-ja peliohjaimet jne kohtaa niin siinä oli vaan sen "äänitorvi"jutun kuva :D Mutta miun järki sanoo,että ei kai tässä voi kokonaan äänet olla vatuillaan kun kuitenkin välillä kuuluu se Pim...
 

Yhteistyössä