auttakaa ny tyhmää huutiksen kanssa!! (kuvien laitosta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan käsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen tehnyt niin, että lataan kuvat jonnekin (esim. kuvaton.com) ja sitten kun teen uutta ilmoitusta valitsen selostekentän ylälaidasta lisää kuva-kuvakkeen ja siihen laitan url:n. Näin kuvat (vaikka kuinka monta) tulevat nätisti itse ilmoitukseen tekstin kanssa.

Ne kuvat pitää ensin laittaa sun omalle koneellesi ja sitten painat sieltä selaa linkkiä ja selaat sen kuvan sieltä mihin olet sen tallettanut ja lataat sen sinne. Lisäkuvien laittoon minä käytän piczassoa ja yhden kerrallaan siirrän, kopioin sen ylimmän linkin ja lisään sen siihen isoon valkoseen kohtaan sen jälkeen kun olen ensin tehnyt sen ilmotuksen loppuun saakka ja sitten vain laitan niin monta kuvaa ku haluan jalikkaanettä suorita.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan käsi;21972681:
miten sinne saa monta kuvaa samaan ilmoitukseen?? laittaisin vaatepaketin mut ku en saa kun yhden kuvan näkyviin.

Mene ja tee itsellesi vaikka Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket osoitteeseen oma kuvakansio.
Lataa kuvat sinne.
Ja sitten huutonetin (ilmoita kohde) tekstikohdan sen lokeron ylälaidassa on semmonen maiseman näkönen merkki. Painat sitä ja pistät siihen sen tekstin minkä kopioit kuvasi alta (Direct Link).
Kuvalla (kaikilla muilla paitsi pääkuvalla) on oltava joku nettiosoite että niitä saa siirrettyä.

Voin koittaa selittää paremminkin jos tahdot tarkempaa apua.

Viimeksi muokattu:
Mene ja tee itsellesi vaikka Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket osoitteeseen oma kuvakansio.
Lataa kuvat sinne.
Ja sitten huutonetin (ilmoita kohde) tekstikohdan sen lokeron ylälaidassa on semmonen maiseman näkönen merkki. Painat sitä ja pistät siihen sen tekstin minkä kopioit kuvasi alta (Direct Link).
Kuvalla (kaikilla muilla paitsi pääkuvalla) on oltava joku nettiosoite että niitä saa siirrettyä.

Voin koittaa selittää paremminkin jos tahdot tarkempaa apua.

joo ei menny jakeluun.... oon oikeesti aika käsi tään koneen kanssa. jos viittit ja osaat vielä tarkemmin laittaa nii kerro :D

No avaa ensin se photobucket tuosta linkistä minkä laitoin sulle
se missä lukee image hosting, ....

Sitten rekisteröit itsellesi sieltä "osoitteen" (Sign Up)

Lataat siitä Click here to Download, se on melko keskellä ylhäällä.

Valitset kuvat koneeltasi, sieltä minne olet ne tallentanut, ja painat sitä ok nappulaa, ja odotat kun se lataa niitä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä