Auttakaa naista mäessä (vaunu-ja ratasasiaa)

Elikkäs tilanne olisi seuraavanlainen:

Jouluvauvaa odottelen ja olen miettinyt seuraavia vaihtoehtoja:

- Emmaljunga City Cross - yhdistelmiä
ja
- Gracon Mirage- tai Mosaic- matkarattaita, joihin yhdistää Logico S- turvakaukalon.

Kokemuksia olisi noista mukava kuulla =)
 
äitä
Se matkaratas kaukalo yhdistelmä on kätevä... mahtuu ostoksetkin peräkonttiin kun ei ole isot emmaljungat tilaa viemässä.. Meillä siis emmaljungan edget ja miraget ja kaukalo. Samoin se kaukalon jalusta on kätevä kun siihen vaan kliksattaa kiinni sen kaukalon.
 
..
meillä toi Graco kombinaatio löytyy kanssa ja on ehdottoman kätevät! Tosin tuo on totta,että rattaiden etupyörät ei toimi kunnolla kaikilla pinnoilla. Ollaan ratkaistu asia niin, että pyörät pidetään lukittuina. Vaunuina meillä Briot,joilla sitten lenkkeilty.. Onkohan kellään muuten tietoa noiden gracon kaksosten rattaiden etupyörien toimivuudesta?
 
jok
Tuuletan myös gracon systeemi puolesta meillä miraget ja on super hyvät pyörien kanssa ei ongelmaa toki en tiedä onko muuttunut kun olen ostanut käytettynä ja malli on -07 tai -08(ostettu 08 tammikuussa ja tässä mallissa vielä säätyvä aisa).Ja mä ainakin vihaan takuta vöiden kans ihan mahtavaa vaan naksauttaa telakkaan. Ainut miinus ehkä et vie aika ison tilan meillä kyl ihan ok mahtuu kumpaankin autoon mut ei kovin taakse sit saa apukuskin penkkiä.Meillä kans vaunut sit erikseen millä lenkkeillä ja oon kyl nyt pitäny niitä myös mukana jos menny pidemmäksi aikaa ostoksille kun paremmin niissä vauva nukkuu.
 
vieras
Gracot on rimpuloita. Osta matkarattaiksi mieluummin Bugaboo Bee, jos paljon matkarattaita käytät. Niihin saa maxi-cosi kaukalon kiinni ja ne on aivan mielettömän hyvät! Vie tilaa naurettavan vähän ja saat lapsen kasvot itseesi päin :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Gracot on rimpuloita. Osta matkarattaiksi mieluummin Bugaboo Bee, jos paljon matkarattaita käytät. Niihin saa maxi-cosi kaukalon kiinni ja ne on aivan mielettömän hyvät! Vie tilaa naurettavan vähän ja saat lapsen kasvot itseesi päin :)
Tuolta löytyy video ja noita myy ainakin Lauttasaaren vaunuaitta sekä Seimi Shop.
http://www.bugaboo.com/learn/bugaboo-bee?id=6010
 

Yhteistyössä