auttakaa naista ISOSSA mäessä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaihomieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaihomieli

Vieras
Mulla on ongelmana ilmeisesti oma kiltteyteni, kun mies haukkuu joskus mua kännipäissään joka tapahtui viimeksi eilen ja TAAS minä päätin et oli viimeinen kerta, mutta aamulla tuntuu että olen liioitellut asioita ja olen pahimmilta kiukuilta jo leppynyt eikä mikään muka näytä enää niin pahalta miltä se eilen kuulosti.
Mitä mun kuuluu tehdä? Annanko asian taas olla vaan ja odotan seuraavaa haukkumis iltaa vai miten saan itselleni sen kiukun päälle joka illalla oli, tämä on tosi raivostuttavaa ja tavallaan surullistakin, auttakaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja kaihomieli:
Mulla on ongelmana ilmeisesti oma kiltteyteni, kun mies haukkuu joskus mua kännipäissään joka tapahtui viimeksi eilen ja TAAS minä päätin et oli viimeinen kerta, mutta aamulla tuntuu että olen liioitellut asioita ja olen pahimmilta kiukuilta jo leppynyt eikä mikään muka näytä enää niin pahalta miltä se eilen kuulosti.
Mitä mun kuuluu tehdä? Annanko asian taas olla vaan ja odotan seuraavaa haukkumis iltaa vai miten saan itselleni sen kiukun päälle joka illalla oli, tämä on tosi raivostuttavaa ja tavallaan surullistakin, auttakaa :(

nythän se just olis hyvä jutella ku oot rauhallinen. mä juttelin kerran miehelleni ihan asiallisesti monta vkoa tapahtuneen jälkeen ja sanoin kuinka paljon loukkasi ku se huusi mulle ku mulla vastasyntynyt kuopus sylissä ja haukkui lehmäksi ym. niin jopa huomasi että olin todella loukkaantunut ja on sen jälkeen parantanut tapojaan. eli kerroin vaan sen miten asia loukkasi ja varsinkin sen, että ei ole hyväksi tytäärillemme antaa niiden luulla että isät voi äitejä noin rumasti kohdella, että ottavat vielä jonkun sellasen rentun itelleenkin vaivoikseen.

tsemppiä!

Miksi et kiukutellut takas jo illalla?

Mä en hakisi kiukkumielentilaa vaan kertoisin miehelle rauhallisesti ja asiallisesti että mulle tuli paha mieli koska... ja tämä ei jatku, seuraavan kerran tapahtuu ... ja tapahtuisi myös.

:hug:

Anna samalla mitalla takaisin niin tietää miltä se tuntuu.. Minä monesti haukun miestäni suutuspäissäni ja se antaa melkein samalla mitalla takaisin vaikka ei sitä tarkoita. Ja kyllä se kolahtaa ja lujaa ja pistää miettimään asioita. Joten olen luopunut haukkumisesta, koska en itsekään sitä aina tarkoita =) Mutta suuttuneena sitä tulee tehtyä tyhmyyksiä ja mikä jottei kännissäkin :(

Tuollaista ei tarvitse sietää ja katsoa. Seuraavalla kerralla pidä kädessä puhelin, näppää vaivihkaa videonauhote päälle ihan vaan et saa sen huudot talteen. Näytä kun selvä. Sit kysyt haluaako se muuttua. JOS oikeasti haluaa, ei tota enää tippaakaan alkoa. Jos ei muutu, se on holisti tai sika ja silloin paras jatkaa eteenpäin.

kyllä me illalla jo tapeltiin asiasta, muta ei sen kanssa pysty keskustelemaan kun on kännissä ja tänään on eilinen jo jäänyt taa, eli sitä ei edes ollut mukamas

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Tuollaista ei tarvitse sietää ja katsoa. Seuraavalla kerralla pidä kädessä puhelin, näppää vaivihkaa videonauhote päälle ihan vaan et saa sen huudot talteen. Näytä kun selvä. Sit kysyt haluaako se muuttua. JOS oikeasti haluaa, ei tota enää tippaakaan alkoa. Jos ei muutu, se on holisti tai sika ja silloin paras jatkaa eteenpäin.

Sitten tämä on ainoa, jos et ole viellä luovuttamassa ja pakkaamassa tavaroita. :(