A
ap
Vieras
siis mitä teen! naapurin lapset käyvät jatkuvasti pimpottelemassa ovikelloa ja kyselemässä meidän lapsia ulos. tähän asti olen nätisti sanonut, että ei tulla yms, jos ei olla ehditty. siis nämä naapurin lapset ovat jo sen ikäsiä, et osaavat olla jo keskenään pihalla ja meidän lapset vielä sen verta pieniä etten uskalla päästää niitä keskenään pihalle..
miten mä saisin niille kiltisti sanottua, etteivät tule pimpottelemaan?(käy myös niin, et ensin käy heidän vanhempi lapsi yksin ja sen jälkeen tulee nuorempi)
yleensä aina ovat sillon oven takana ku mä koitan saada lapsia nukkumaan..
tykkään, et lapsilla on kavereita, mut kohtuus kaikessa! alan olla jo kurkkua myöten täynnä, vaimensin ovikellonki tänään.. mut nämäpä sit hoksasivat ettei kello toimi, ni rupesivat nyrkeillä hakkaamaan ovia..
auttakaa!
miten mä saisin niille kiltisti sanottua, etteivät tule pimpottelemaan?(käy myös niin, et ensin käy heidän vanhempi lapsi yksin ja sen jälkeen tulee nuorempi)
yleensä aina ovat sillon oven takana ku mä koitan saada lapsia nukkumaan..
tykkään, et lapsilla on kavereita, mut kohtuus kaikessa! alan olla jo kurkkua myöten täynnä, vaimensin ovikellonki tänään.. mut nämäpä sit hoksasivat ettei kello toimi, ni rupesivat nyrkeillä hakkaamaan ovia..
auttakaa!