Auttakaa musan lataamisessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miili

Aktiivinen jäsen
05.09.2004
6 745
0
36
Mun pojalla on uus älypuhelin ja siihen pitäis tietenki saada musaa, mut miten?
Mä oon niin uuno näiden juttujen kanssa ja molemmilta menee hermot kun ei tiedetä edes mistä aloitettaisiin. Auttakaa. Ehdotin että kysyis kavereilta apua, mut sehän ei tietenkään käy ... Piuha osataan laittaa tietsikan ja puhelimen välille :whistle:.
Puhelimessa on kaikki estot, voiko se estää myös musan lataamisen?

Lähdetään siitä olettamuksesta että (windows-)koneella on musiikkia ja biisit näkyvät Windows Media Playerin musiikkikirjastossa.

WMP:n (Windows Media Player) versiosta riippuen siellä jossain on "Synkronointi" tms välilehti tai jotain. Kun valitset sen, näyttää WMP koneeseen kytketyn laitteen joka voi olla puhelin tai mp3-soitin tms. Jos mitään laitetta ei näy olevan kytketty vaikka puhelin on koneessa piuhalla kiinni niin puhelimen asetuksissa on jotain tai puhelin vaatii jonkun laiteajurin asennettavaksi tietokoneeseen.

No, jos je puhelin näkyy WMP:ssä siinä synkronointihommelissa niin sitten vaan raahaat haluamiasi biisejä siihen synkronointilistaan ja kun biisit on valittu niin paina "Aloita synkronointi" tai jotain. En muista mitä siellä lukee. Sitten kun synkka on valmis niin biisit on puhelimessa ja soitettavissa (puhelimesta riippuen biisilistat pitää ehkä päivittää puhelimen musiikkisoittimessa). Pala kakkua.

Yhteistyössä