AUTTAKAA!!! mun pitäis tehä 2 pellillistä pannaria ja en ole kovin näppärä siinä,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärrinmurrin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärrinmurrin

Vieras
-ei saa olla hirveen rasvanen
-ei saa olla kamalia määriä sokeria
-mistä maidosta tulis parasta
-maitoa varmaan 8 molempiin.
-kumpaa kannattaa, vaniljasokeria vai vanilliinijauhetta?

:D (kerram olen tehnyt jonku parhaan muka mut se oli ainaki jumalattoman rasvasta, ei pystyny puolta palaa syömään :x )

-niin ja onko järjestyksellä väliä ja seisotanko ne kaikki aineet vai kuinka? Ja viimeks uuni oli hetken 225 ja aika pian laskun 200 ja kokonaisaika oli 20min uunissa. Ja uunissa ne näytti muuttavan olomuotoaan jalkapalloiksi tms..

KIIITOSSS!!!

Litra kevytmaitoa, 2-4 kananmunaa, 5 dl jauhoja, 1 tl suolaa, 1 rkl sokeria ja 3 rkl ruokaöljyä.

Öljykään ei ole pakollinen. Itse saatan laittaa joskus jopa 5-6 munaa, ei tartte niin paljon jauhoja sitten. Tuo määrä siis yhteen pannariin. Itse annan olla uunissa sellasen tunnin 175 asteessa tai jotain.

[QUOTE="vieras";22446110]Jätä jauhot (hiilarit), munat, rasva ja maito pois, niin on ainakin terveellistä. Ja todella pannarihan se vaatii keittiötaitoja.[/QUOTE]

Millaista pannaria tuosta tulee? :laugh: :D

[QUOTE="vieras";22446110]Jätä jauhot (hiilarit), munat, rasva ja maito pois, niin on ainakin terveellistä. Ja todella pannarihan se vaatii keittiötaitoja.[/QUOTE]

eli suolaa sokeria ja öljyä? :D NAM! hitto kun en ite keksinyt :p

Yhteistyössä