auttakaa mua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petetty

Vieras
eli haluan teiltä mielipidettä ja mitä muut tekis minun tilanteessa...

eli kaikki alkoi viime viikolla.. tuli äitipolilta kirje et klamydia testi oli ollu positiivinen... ollaa miehen kans oltu monta vuotta yksissä ja asutaa samankaton alla ja vauvan la on vuoden vaihteessa... eli siis mies on käynyt vieraissa... =( tämä on ollu ennen sitä kun olen raskautunut eli joskus alkuvuodesta, ehkä maaliskuu...

nyt sit eilen päätti vetää herneet minulle nenään ja lähti omille teilleen.. (yleinen tapa tällä miehellä aina kun hermo menee ja tulee sit päivän parin päästä kotio häntäkoipien välissä...) ei vastaa puhelimee ei tekstareihin ei mitää... kaverillaa majailee nyt.. mulla rupee jotenkin olee mitta niiiiiin täynnä tuota pa**aa etten osaa edes sanoin kuvailla... kovasti rakastan miestäni ja häitäkin suunniteltii, mut ne on ainakin peruttu!! kovasti tässä kerään rohkeutta et potkasisin suomeks sanottuna hänet pihalle elämästäni, mut se ei nyt ole niiin helppoa kun tunteet jyllää muutenkin ni sekoittavat vaan entisestää mun ajatuksia... =( laittelin ukolle jo viestiä kyllä et jos tää touhu ei nyt lopu ja hän tule ihmisten lailla keskustelee ja selvittelee asioita ni asiaa kotia ei sit enää ole... vauva on kovin toivottu pitkään hänen tuloaan odotettu ja nyt sit tälläinen...

kertokaa mulle mitä hittoa mä teen... itse halusin jutella asiat selviks koska miestä oikeasti rakastan,ja vauvan takia ,mut miten voin enää ikinä häneen luottaa..? eilinen riita tuli juurikin tästä et en antanut hänen lähtee poikien kans keskenää viipottaa, kun luotto on täysin nollassa tällä hetkellä....

Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
eli haluan teiltä mielipidettä ja mitä muut tekis minun tilanteessa...

eli kaikki alkoi viime viikolla.. tuli äitipolilta kirje et klamydia testi oli ollu positiivinen... ollaa miehen kans oltu monta vuotta yksissä ja asutaa samankaton alla ja vauvan la on vuoden vaihteessa... eli siis mies on käynyt vieraissa... =( tämä on ollu ennen sitä kun olen raskautunut eli joskus alkuvuodesta, ehkä maaliskuu...

nyt sit eilen päätti vetää herneet minulle nenään ja lähti omille teilleen.. (yleinen tapa tällä miehellä aina kun hermo menee ja tulee sit päivän parin päästä kotio häntäkoipien välissä...) ei vastaa puhelimee ei tekstareihin ei mitää... kaverillaa majailee nyt.. mulla rupee jotenkin olee mitta niiiiiin täynnä tuota pa**aa etten osaa edes sanoin kuvailla... kovasti rakastan miestäni ja häitäkin suunniteltii, mut ne on ainakin peruttu!! kovasti tässä kerään rohkeutta et potkasisin suomeks sanottuna hänet pihalle elämästäni, mut se ei nyt ole niiin helppoa kun tunteet jyllää muutenkin ni sekoittavat vaan entisestää mun ajatuksia... =( laittelin ukolle jo viestiä kyllä et jos tää touhu ei nyt lopu ja hän tule ihmisten lailla keskustelee ja selvittelee asioita ni asiaa kotia ei sit enää ole... vauva on kovin toivottu pitkään hänen tuloaan odotettu ja nyt sit tälläinen...

kertokaa mulle mitä hittoa mä teen... itse halusin jutella asiat selviks koska miestä oikeasti rakastan,ja vauvan takia ,mut miten voin enää ikinä häneen luottaa..? eilinen riita tuli juurikin tästä et en antanut hänen lähtee poikien kans keskenää viipottaa, kun luotto on täysin nollassa tällä hetkellä....

Kyseinen tautihan voi kyteä oireettomana pitkääääääännnnnn

juu teidän sen mut ajan kohta millo ukko on reissussa ollu ja päässy jotain tuollaista tekee ni on maaliskuussa... siksi se ajan kohta on aika selvillä...

niin mut se tauti on voinu olla sulla tai miehellä jo ennen ku ootte alkanu yhteen... ja se saattaisi osaltaan selittää sen et vauvan saanti ollu hankalaa

Klamydiahan voi olla oireettomana vuosia. Onko sulla ollut seksisuhteita ennen miestäsi? Se voi olla peräisin niistäkin. Tai miehesi naissuhteista ennen sua.
Ei ole ihme, jos mies vetää herneet nenään, jos heti käyt syyttelemään, ennen kuin asiasta on kunnolla keskusteltu ja mietitty. Mies voi tahollaan ajatella samoin, että sä olet pettänyt, kun sulla on tauti ja hän ei ole pettänyt....

Siis et miehen kanssa ole asiasta puhunu vaan aloit heti syyllistämään häntä? Kyllä minäkin lähtisin huitsinnevadaan jos mua syytettäs asiasta mitä en ole edes tehny, eikä mahdollisuutta annettas sanoo edes mitään.

eli selitellääs tarkemmin... eli meillä on lapsettomuus hoidot takana tuloksetta ja tää sai alkunsa luomusti.. mulla on testattu klamydiaa joka kerta kun polilla oon käymny ja kyllä se siellä testeissä olisi näkyny jos se minulla tai miehellä olisi useita vuosia ollut... ja siks toiseksee miehen kaveri myönti tuon pettämis reissun mut tarkkaa ajankohtaa ei osannut enää sanoa... et turhaa en syyttelee rupea.. asiasta kyllä olen ennen hänelle mitään mainintaa selvää ottanut... eli siis vieraissa on käynyt, 100%tieto ja klamydiaa minulla ei ole ollu, kun maaliskuun puolessa valissä olen polilla käyny...

toivottavasti selvensin tarpeeks selvästi =) mut kirjoitus on jotenkin sekavan tuntusta taas...

No sun varmaan kannattaa nyt miettiä se sillä tavalla ettei se mies rupee olemaan sun silmies alla 24/7 joten ellet pysty tulevaisuudessakaan luottamaan ja et ole valmis mihinkään päästämään niin ehkä on paras lopettaa tähän, ennenkuin asia vaan pitkistyy eikä muuksi muutu. Tuskin kukaan pitemmän päälle siihen suostuu että joka liikkeestä todisteet ja raportit vaimolle/vaimokkeelle

mies on testattu ja klamydiaa myös on... et näin!! mie luulen kans et on parempi juuri tuon luottamus kysymyksen takia jättää homma tähän =( vaikka se kuinka paheálle tuntuu... ja itse asiassa puhuessa sen sanoinkin et olis varmaa parempi niin... onhan miulla tässä aikaa totutella vauvan kanssa sit yksin elämään... =( (kyllä tää on per*eestä)

Ihan älytöntä, että ukkosi lähtee aina vastoinkäymisten tullessa kävelemään, eikä häneen saa mitään yhteyttä. Todella lapsellista, en katsoisi tuota yhtään. Ja lapsi tulossa! Kasvaisi jo aikuiseksi! Voimia sulle!

eli selitellääs tarkemmin... eli meillä on lapsettomuus hoidot takana tuloksetta ja tää sai alkunsa luomusti.. mulla on testattu klamydiaa joka kerta kun polilla oon käymny ja kyllä se siellä testeissä olisi näkyny jos se minulla tai miehellä olisi useita vuosia ollut... ja siks toiseksee miehen kaveri myönti tuon pettämis reissun mut tarkkaa ajankohtaa ei osannut enää sanoa... et turhaa en syyttelee rupea.. asiasta kyllä olen ennen hänelle mitään mainintaa selvää ottanut... eli siis vieraissa on käynyt, 100%tieto ja klamydiaa minulla ei ole ollu, kun maaliskuun puolessa valissä olen polilla käyny...

toivottavasti selvensin tarpeeks selvästi =) mut kirjoitus on jotenkin sekavan tuntusta taas...

mulla oli päälle kuukaus sitten sama homma.
alkuraskaudesta testattiin kaikki,eikä mitään ollu.
nyt sitten päälle kuukaus sitten äippäpolilta soiteltiin että klamydia löytyny muiden kokeiden yhteydessä.mies kiistää KAIKEN!
Onkohan sulla mun ukko,tai mulla sun ukko kun niin samalla tavalla käyttäytyvät?? :D tai sitten ne täytyy tutustuttaa toisiinsa,ovat kun kaksi marjaa!! :kieh:
kaikista ehkä surullisen hupaisaa on se että mies kävi testeissä eikä häneltä klamydiaa löytynyt,suu on 2 kovaa antibioottikuuria 5kk sitten (lääkärin sanomaa).
ja siis mies saa raivarit kun rupean puhumaan asiasta,lätee AINA ovet paukkuen ja tulee sitten jossain vaiheessa takasin.

eli :hug: ja tsemppiä.koittakaa saada asia selväksi ennen kun pieni syntyy,ja onneksi tää huomattiin jo tässä vaiheessa!!
mulla menossa jo rv32 =)

joo sun ukko kuulostaa kyllä kans ihan miun mieheltä... ovet paukkuen tääkin lähtee ja tulee sit takas jonkun ajan päästä.. joskus siihen on parikin päivää männy... ja mä en ymmärrä mitä tuo hermoominen tuossa tilanteessa auttaa ku taan tarkkaa itsekin tietää väärin tehneensä... saako siulle laittaa yyveetä jybis sillai luottamuksellisesti?

joo sun ukko kuulostaa kyllä kans ihan miun mieheltä... ovet paukkuen tääkin lähtee ja tulee sit takas jonkun ajan päästä.. joskus siihen on parikin päivää männy... ja mä en ymmärrä mitä tuo hermoominen tuossa tilanteessa auttaa ku taan tarkkaa itsekin tietää väärin tehneensä... saako siulle laittaa yyveetä jybis sillai luottamuksellisesti?

Laita ihmeessä,ja siitä voit olla varma että vaikenen kuin muuri :hug:
olis kiva jakaa omia fiiliksiäkun kohtalotoveri löytyi

yksi keino pelastaa ap.koko homma on se että sun miehesi kasvaa pika pikaa aikuiseksi!jos ei mahdollista...niin sun pitää tasapainotella sun miehen hyvien ja huonojen puolien kanssa...yms.en tiedä ymmärsitkö.sinuna tekisin homman hyvin selväksi ja pettämisen jälkeen pelisäännöt minkä mukaan mennään...sinä sanot ja hän vikisee.tai sitten potkaset pihalle...oikeesti.

jumalauta että mua ärsyttää tollaset miehet joilla kertomiasi piirteitä...ne aasiat on vaan helvetti osattava selvittää...ei tosta pienen vauvan kanssa tule mittään pidemmän päälle. luottamus on kaiken a ja o.Ja miehellä suuri halu muuttua.

jemppiä.

Yhteistyössä