Auttakaa mua! (vaippa-asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lettu

Vieras
siis mä en kestä enää...joka aamu tää mun puolivuotias poikani on yltäpäältä kusessa! ja tää alko kun lapsi on unissaan alkanut kääntymään vatsalleen ja nukkuu välillä niin..on kyllä muutenkin todella levoton nukkuja. herää vielä kaks kertaa yöllä syömään joten vaippa on todella täysi. olen kokeillut pamppersia, liberoja ja nyt on lidlin vaipat käytössä....ei oo kauheenkiva joka aamu vaihdella lakanoita ja pistää petaria koneeseen :/ ja on kyllä frotee sängyssä mutta ei sekään aina pidä

en tiiä autaako sekään koska aikasemmin vaippa on pitänyt vaikka pissaa on ollutkin todella palon vaipassa...johtunee siis tosta masullaan nukkumisesta....en tiiä mitkä barrikadit pitäis asenttaa ettei tuo poika pystyis kääntyilee nin kauhiasti

Oisko mahdollista pikkuhiljaa lopetella yösyötöt. ?
Käännä pippeli alaspäin kun laita yövapan, no varmaan sen teetkin....
muovitettua froteeta vielä vähän enemmän ja myös lakanan päälle.
ja sitten se vaipan vaihto yöllä. Pienempi vaiva kun tuo pyykkääminen

Meillä kanssa vaihdettu vaippaa yöllä 1-3kertaa silloin kun muksu herännyt syömään.

Vanhemmalle muksulle olen laittanut joskus kertisvaipppaan keston imun lisäksi. Tuohan voisit kokeilla ja laittaa tuon imun siihen eteen.

Lildlin vaipat on meillä koettu parhaiksi näillä 4:llä megapissijällä....

Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:
Oisko mahdollista pikkuhiljaa lopetella yösyötöt. ?
Käännä pippeli alaspäin kun laita yövapan, no varmaan sen teetkin....
muovitettua froteeta vielä vähän enemmän ja myös lakanan päälle.
ja sitten se vaipan vaihto yöllä. Pienempi vaiva kun tuo pyykkääminen

just vasta on vähentänyt kolmesta syötöstä kahteen...syö kyllä aamu jailtapuurot ja liha/kasvissosetta päivisin mutta jos tulle leijonanpennulle anna yöllä sitä maitoa kun hän sitä vaatiiniin sen kuulee sitte joka naapurikin :/ odottelen tässä jos nuo jäis itestään pois...varmaan turha toivo :( mut toivossa on hyvä elää :)

Meillä on ollut poika aivan samanlainen, heti kun söi yöllä ja nukku mahallaan kontallaan niin aina oli märkä sänky.. Mutta meillä ainoastaan ollaan sillä selvitty, että on ollut Liberon vaippa jotain 4 kokoa varmaan silloin ja yöllä saatoin parikin kertaa vaihtaa vaipan. Ei muuten pysynyt aamuun asti.
Pampersin vaippa olis vetäny paremmin, mutta meillä ainakin sitten valskas heti helpommin ja libero on vaan ollu meille parempi.

Mutta vaipan vaihto niin kauan kuin syö yöllä.. nyt on lopeteltu kaikki yösyötöt ja vaippa on aamuun asti kuiva.. aivan uskomatonta..

tsemppiä tuohon ärsyttävään ongelmaan!!

Jos et halua kestovaippohin kokonaan siirtyä (öisin), niin miten olisi kestovaippojen kuorena käytetyt villahousut kertisvaipan päälle? Ei siis mitkä tahansa villahousut, vaan sellaiset, mitä kestojen kanssa käytetään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos et halua kestovaippohin kokonaan siirtyä (öisin), niin miten olisi kestovaippojen kuorena käytetyt villahousut kertisvaipan päälle? Ei siis mitkä tahansa villahousut, vaan sellaiset, mitä kestojen kanssa käytetään.

Meillä ei ainakaan villahousuista ollut mitään iloa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en tiiä autaako sekään koska aikasemmin vaippa on pitänyt vaikka pissaa on ollutkin todella palon vaipassa...johtunee siis tosta masullaan nukkumisesta....en tiiä mitkä barrikadit pitäis asenttaa ettei tuo poika pystyis kääntyilee nin kauhiasti

mun pojalla oli sama "ongelma" koska nukkui melkeen aina masullaan. hiukan isompana tepsi toi pampers active fit se myötäs hyvin vartaloa olematta kuitenkaan liian tiukka ja loppui pissapyykki. mut en tiä saako active fittejä noin pienelle.

Meillä oli joskus samaa ongelmaa. Vaihdettiin isompaan vaippakokoon (vaikka painon puolesta olisi vielä "pitänyt" sopia pienempään).
Joskus olen myös yöllä vaihtanut vaipan, helpompi tehdä niin kuin odottaa että yöpuku+sänkykin ovat märkiä :/
Yösyöttöjen lopettamienn auttoi myös.

Yhteistyössä