Auttakaa mua nyt, pliis, tarjoilujen kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Juu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Juu"

Vieras
Kyseessä neidin 2v synttärit. Teemana on muumi. Kakkua ei tarvitse huolehtia, ystäväni tekee joka on suurtalouskokki. Mutta mitä muuta tarjota? Sen olen huomannut että kakun lisäksi ei tarvitse paljoa muuta makeaa sorttia, ei se mene alas. Mutta ehkä nyt kuitenkin jotain. Mitä?

Ja se suolanen puoli, auttakaa! Aikuisia tulee noin 20 ja lapsia about 5. Noin suunnilleen siis + me talon oma porukka 2 aikuista 1 lapsi.

Joku piirakka ja pasteejat uppoaa sekä muksuille että aikuisille, meillä lapsivieraiden suosiossa on myös olleet keksit, ja niitä mennyt hyvin kaupaksi kakun ohella.

Meillä oli just 2vee juhlat ja tarjolla oli:kinkku-homejuustopiirakka,vuohenjuustopiirakka,coctailkarjalanpiirakoita(+poromunavoi ja kylm.sav.lohimunavoi),suolasia täytettyjä tuulihattuja,lohijuustokakku.Makeana oli vadelmakermakakku,suklaakakku,korvapuusteja,keksejä.Lisäksi karkkia ja sipsejä.

Suolaiset maistuu tänä päivänä aikuisille paremmin (ja kyllä lastenkutsuillakin lihapulla + nakit on varma valinta).
Voileipäkakku on ihan hitti, olen aina ostanut jostain. Muutkin suolaiset piiraat (kinkku, pizzapalat) menee takuulla.

Yhteistyössä