Auttakaa mua, minkä arvonen/merkkinen..(sis kuva. lasia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiina

Vieras
Eli tälläisen löysin mummini tavaroista jotka oli minulle jättänyt. Leimaa ei lue, mutta olisi kuulemma -70luvulta? Onko joku kulho vaan vai onkohan jokhkin tiettyyn tarkoitukseen? Olisi mukava jos joku tietäisi minkä valmistajan lasia on ja paljonko tälläisestä voisi pyytää kirpputorilla?

http://www.aijaa.com/v.php?i=2961854.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voisko olla nanny stillin suunnittelema.. googlaa ja katto löytyykö vastaavaa.. arvo varmaan kolmen kympin hujakoilla...

vai onko se miten suuri, katoin kuvaa tarkemmin ja jos on kulhosta kyse niin arvo varmasti puolet lisää vähintään.. sit jos joku harvinaisuus niin arvohan voi olla jopa satasia...

Nanny Stihll on suunnitellut ainakin samantyyppisellä kuvioinnilla juomalaseja, just tolleen että pallokuvioita kiertää alaosassa noin niinkuin tuossa kipossakin.

Tuolla huutonetissä on keskustelupalsta kanssa ja siellä on joku keräily/antiikki tyylinen palsta kävin siellä joskus katteleen ja aika hyvin tuntu ihmiset saavan vastauksia tuon tyyppisiin tiedusteluihin ku sulla. Kannattaa kokeilla sieltäkin, kun siellä pyörii alan ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Eli tälläisen löysin mummini tavaroista jotka oli minulle jättänyt. Leimaa ei lue, mutta olisi kuulemma -70luvulta? Onko joku kulho vaan vai onkohan jokhkin tiettyyn tarkoitukseen? Olisi mukava jos joku tietäisi minkä valmistajan lasia on ja paljonko tälläisestä voisi pyytää kirpputorilla?

:o :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:

:o :'(

Ei miun mummini kuollut ole jos sitä luulet..? Hän muutti ulkomaille ja jätti paljon tavaroita mulle että jos haluan kirppikselle mennä myymään:)) enkä viitsi kamalasti soitella tällästen "turhien asioiden" takia toiseen maahan :))

Yhteistyössä