Auttakaa mua luomaan semmoinen treffi-ilmo, joka saa pelimiehet kiertämään mut kaukaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huoh"

Vieras
Mussa on joku pelimiesmagneetti, jota mä en ymmärrä, mut josta haluan palavasti eroon. Treffipalstoilla saan kiitettvästi yhteydenottoja, mutta ne on joko
a) miehiltä, jotka ei osaa alkeellisimpiakaan kirjoitussääntöjä
b) mua yli kymmenen vuotta vanhemmilta
c) varatuilta seksiseuraa hakevilta tai
d) pelimiehiltä..

Ja näistä tuohon viimeisimpään mä oon langennut ihan liian monta kertaa. Ne osaa kirjoittaa ja ne osaa teeskennellä olevansa just sitä mitä mä haen.

Eikä auta vaikka mun profiili ois minkälainen.

Mitkä piirteet vetää pelimiehiä puoleensa? Ja millä ihmeellä mä löydän sen tavallisen miehen, joka etsii oikeasti vakavissaan oikeaa parisuhdetta?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23861142:
"Hei, olen 45-vuotias ylipainoinen kuuden lapsen yksinhuoltajaäiti. Etsin turvallista ja rehellistä miestä kantamaan vastuuta perheestäni." :D :D :D

No joo. Pitäisköhän ottaa tuo pohjaksi. ;)

"Terve!Olen Irja-Liisa 32v kolmen lapsen menevä yh-äiti. Minulla on punainen tukka ja olen muodokas nainen kokoa xxxl. Olen kärsinyt jo useamman vuoden yksinäisyydestä ja hiivasienestä. Harrastan suklaan syömistä kynttilän valossa ja toisinaan käyn laulamassa karaookkea lähibaarissani. Rakastan miehessä luonnollisuutta, olenhan itsekin melko karvainen. Etsin rinnalleni hoikkaa miestä jolle sex-leikit ei olisi pääasia vaan tykkäisit myön antaa minulle jalkahierontaa kun tulen rankan työpäivän jälkeen kotiini. Jos sinua ei haittaa jalkahiestä kärsivä äityliini ja kiinnostuit tapaamisesta tositarkoituksella, niin nähdään!

"Oletko kaivannut Leevien lailla Kyllikkiä? Tässä minä olen, oma Marja-Liisasi, Mieletön Melindasi hilloviivoineen. Kaipaan kovasti omaa Teuvoa, muotitietoista miestä. Arvasit varmaan että rakastan Leevi and the Leavingseja. Suomipoppi on lähellä sydäntäni enkä pelkää laittaa kesämekkoa päälleni ja mennä lavalle tanssaamaan. Se tanssittaja vaan puuttuu vyölaukkuineen ja tennissukkineen elämästäni:( Haluisin jakaa kanssasi ilot ja laskut mitä voudilta saan. En jaksa enää pelata misten kanssa, tahdon nyt voittaa sinut itselleni enkä olla mikään kiertopalkinto. Olen aika kaunis nainen pimeässä kun katsot minuun kännissä. Soita ja rakastu"

[QUOTE="vieras";23861249]"Oletko kaivannut Leevien lailla Kyllikkiä? Tässä minä olen, oma Marja-Liisasi, Mieletön Melindasi hilloviivoineen. Kaipaan kovasti omaa Teuvoa, muotitietoista miestä. Arvasit varmaan että rakastan Leevi and the Leavingseja. Suomipoppi on lähellä sydäntäni enkä pelkää laittaa kesämekkoa päälleni ja mennä lavalle tanssaamaan. Se tanssittaja vaan puuttuu vyölaukkuineen ja tennissukkineen elämästäni:( Haluisin jakaa kanssasi ilot ja laskut mitä voudilta saan. En jaksa enää pelata misten kanssa, tahdon nyt voittaa sinut itselleni enkä olla mikään kiertopalkinto. Olen aika kaunis nainen pimeässä kun katsot minuun kännissä. Soita ja rakastu"[/QUOTE]

:laugh::laugh:

[QUOTE="vieras";23861249]"Oletko kaivannut Leevien lailla Kyllikkiä? Tässä minä olen, oma Marja-Liisasi, Mieletön Melindasi hilloviivoineen. Kaipaan kovasti omaa Teuvoa, muotitietoista miestä. Arvasit varmaan että rakastan Leevi and the Leavingseja. Suomipoppi on lähellä sydäntäni enkä pelkää laittaa kesämekkoa päälleni ja mennä lavalle tanssaamaan. Se tanssittaja vaan puuttuu vyölaukkuineen ja tennissukkineen elämästäni:( Haluisin jakaa kanssasi ilot ja laskut mitä voudilta saan. En jaksa enää pelata misten kanssa, tahdon nyt voittaa sinut itselleni enkä olla mikään kiertopalkinto. Olen aika kaunis nainen pimeässä kun katsot minuun kännissä. Soita ja rakastu"[/QUOTE]

:D :D :D

Heh hee. Tiedän tarkalleen mitä ap tarkoittaa, samat tyypit mullekin kirjoittelee. Kun sanoo olevansa hoikka ja nätti, niin on kymmenen pelimiestä kimpussa. Minä olen laittanut loppuun, että jotain siihen suuntaan, että pelimiehet älkööt vaivautuko, en hyppää sänkyyn ekoilla treffeillä. Eipä tuo vielä ole toiminut. Viimekin treffeillä tyyppi hyökkäs kielaria antamaan heti kun katoin silmiin vähän pitempään.. Yök.

Etsin miestä, joka
a) osaa vähintäänkin alkeellisimmat kirjoitussäännöt
b) eivät ole mua yli kymmenen vuotta vanhempia
c) eivät ole varattuja seksiseuraa hakevia eivätkä
d) pelimiehiä..

"Jos ainoa, mitä osaat, on copy-pastettaa kirjoitusvirheitä sisältävä vastine tähän, niin jätä väliin, säästä meidän molempien aika turhuudelta."

Joskus olen pahimmille urpoille lähettänyt heidän kirjoitusvirheisen tekstin editoituna oikeinkirjoitetuksi ja mukaan kommentin, että kannattaa tässä muodossa lähettää seuraaville sadalle naiselle, ehkä joku voi jopa olla niin tyhmä, että kiinnostuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23861311:
Etsin miestä, joka
a) osaa vähintäänkin alkeellisimmat kirjoitussäännöt
b) eivät ole mua yli kymmenen vuotta vanhempia
c) eivät ole varattuja seksiseuraa hakevia eivätkä
d) pelimiehiä..

No aatteleppa kun yhtäkkiä vastaakin nainen :D

a) Savoa nyt ei ymmärrä kukkaan
b) miä olen siua ainakin 20 vuotta nuorempi
c) ei tässä nyt toosan perrään olotukkaan
d) naekkonen

"Jos ainoa, mitä osaat, on copy-pastettaa kirjoitusvirheitä sisältävä vastine tähän, niin jätä väliin, säästä meidän molempien aika turhuudelta."

Joskus olen pahimmille urpoille lähettänyt heidän kirjoitusvirheisen tekstin editoituna oikeinkirjoitetuksi ja mukaan kommentin, että kannattaa tässä muodossa lähettää seuraaville sadalle naiselle, ehkä joku voi jopa olla niin tyhmä, että kiinnostuu.

Tää oli kyllä hyvä :D Ehkä kun mä tarpeeksi kettuunnun, niin laitankin tuon sun ylimmäisen tekstin profiiliini ;D Toki sun luvallas.. ;)

Kerrot suoraan mitä haluat ja mitä et halua.
Älä mainosta hyvää ulkonäköäsi, seurallisuuttasi, hauskuuttasi. Tällaisista ominaisuuksista kiinnostuvat just ne pelimiehet joita ei kiinnosta mikään muu. Mitä sä sitten haluat?
Älykästä miestä? Jos sellaista etsit, niin sun pitää olla itsekin sitten fiksu.
Kukaan älykkö ei oikeasti jaksa ihan perusmammaa, jonka ainoa kriteeri on oikeinkirjoitus, mutta joka ei kuitenkaan osaa keskustella syvällisesti.
NIIn ja mä en pidä itseäni erityisen älykkäänä, sillä just osaan antaa näitä vinkkejäkin. Isäni on todella fiksu ja sen kanssa keskustelu on joskus todellista piinaa.
Pitäisi tietää kaikenlaisia juttuja Cernin hiukkaskiihdyttimistä, epigenetiikasta, sumeasta logiikasta, ties mistä. Mä en jaksa keskustella aina semmoisista.

Tässä ois nyt raakaversio tekstistä, mitäs sanotte? Hyviä juttuja, huonoja juttuja? Onko tässä nyt joku ihan varma täky, johon ne kaikki pelimiehet nappaa ekana kiinni?

"Vieläkö on olemassa ihan tavallisia ja oikeaa parisuhdetta etsiviä miehiä? Itseasiassa yksikin riittäisi.

Seuraasi kaipaa ihan tavallinen ja oikeaa parisuhdetta etsivä nainen. En ole täydellinen, mutta noin muuten oikein mukava ja ihana ;) Mulla on kaikkea mitä toivonkin, työ jota rakastan, ihanat lapset, koti jossa viihdyn. Ja vieläpä muutama unelmakin toteutuneena. Mutta se yksi unelma, unelma rakkaudesta, se on vielä toteutumista vaille.

Mä tiedän mitä haluan, vaan vielä tarkemmin mä tiedän sen, mitä mä en halua. Mun elämän suuntaviivat on pääpiirteissään selkeinä ja olen avoin tulevalle. Jokseenkin kieroutunut huumorintaju ja iloinen elämänasenne ovat osa mua, ja toivottavasti myös sua ;)

En etsi pelkkää seksiseuraa, en kaipaa myöskään niiden herrojen seuraa, joiden vakiolauseisiin kuuluu "mä en oikeestaan tiedä mitä mä haluan". Sinä suora, avoin, mutkaton ja huumorintajuinen mies, sinuun mä haluan tutustua :)

Liikunta
Ulkoilu, lenkkeily, hyötyliikunta. Hyvässä seurassa olen avoin melkein mille vaan, paitsi että laskuvarjohyppyyn en varmaankaan ole ihan valmis tässä elämässä.
Harrastukset
Elämä :)
Asiat, jotka saavat minut syttymään
Huumorintaju. Ja nimenomaan semmoinen omanlaisensa, sinne pissa-kakkahuumoriin jämähtäneet ei ole se oikea vastaus tässä kohtaa. Tietynlainen älykkyys ja empaattisuus, rehellisyys, avoimuus, keskustelukyky ja -tahto ;)
Asiat, joista en innostu
Miehet, jotka eivät tiedä mitä haluavat. Varatut. Pelimiehet ja muut ötökät.
Omat kommentit
Rauhallinen ja sopivasti kiltti kaipaa samankaltaista seuraa. Tahtoisin löytää kahden aikuisen tasapainoisen parisuhteen, jossa molemmat ovat valmiita tekemään töitä rakkauden eteen. Unelmieni mies puhuu ja pussaa, enkä mä taida näistä kahdesta tinkiä ;)"

[QUOTE="vieras";23861490]
Älykästä miestä? Jos sellaista etsit, niin sun pitää olla itsekin sitten fiksu.
Kukaan älykkö ei oikeasti jaksa ihan perusmammaa, jonka ainoa kriteeri on oikeinkirjoitus, mutta joka ei kuitenkaan osaa keskustella syvällisesti.
[/QUOTE]

Mulla oli aikanaan siinä ainoassa laatimassani treffi-ilmossa keskeisenä vaatimuksena älykkyys. Sellainen ei todellakaan ole mikään pelimiehen (edes tyhmän sellaisen) karkoitin.

[QUOTE="Huoh";23861589]Tässä ois nyt raakaversio tekstistä, mitäs sanotte? Hyviä juttuja, huonoja juttuja? Onko tässä nyt joku ihan varma täky, johon ne kaikki pelimiehet nappaa ekana kiinni?

"Vieläkö on olemassa ihan tavallisia ja oikeaa parisuhdetta etsiviä miehiä? Itseasiassa yksikin riittäisi.

Seuraasi kaipaa ihan tavallinen ja oikeaa parisuhdetta etsivä nainen. En ole täydellinen, mutta noin muuten oikein mukava ja ihana ;) Mulla on kaikkea mitä toivonkin, työ jota rakastan, ihanat lapset, koti jossa viihdyn. Ja vieläpä muutama unelmakin toteutuneena. Mutta se yksi unelma, unelma rakkaudesta, se on vielä toteutumista vaille.

Mä tiedän mitä haluan, vaan vielä tarkemmin mä tiedän sen, mitä mä en halua. Mun elämän suuntaviivat on pääpiirteissään selkeinä ja olen avoin tulevalle. Jokseenkin kieroutunut huumorintaju ja iloinen elämänasenne ovat osa mua, ja toivottavasti myös sua ;)

En etsi pelkkää seksiseuraa, en kaipaa myöskään niiden herrojen seuraa, joiden vakiolauseisiin kuuluu "mä en oikeestaan tiedä mitä mä haluan". Sinä suora, avoin, mutkaton ja huumorintajuinen mies, sinuun mä haluan tutustua :)

Liikunta
Ulkoilu, lenkkeily, hyötyliikunta. Hyvässä seurassa olen avoin melkein mille vaan, paitsi että laskuvarjohyppyyn en varmaankaan ole ihan valmis tässä elämässä.
Harrastukset
Elämä :)
Asiat, jotka saavat minut syttymään
Huumorintaju. Ja nimenomaan semmoinen omanlaisensa, sinne pissa-kakkahuumoriin jämähtäneet ei ole se oikea vastaus tässä kohtaa. Tietynlainen älykkyys ja empaattisuus, rehellisyys, avoimuus, keskustelukyky ja -tahto ;)
Asiat, joista en innostu
Miehet, jotka eivät tiedä mitä haluavat. Varatut. Pelimiehet ja muut ötökät.
Omat kommentit
Rauhallinen ja sopivasti kiltti kaipaa samankaltaista seuraa. Tahtoisin löytää kahden aikuisen tasapainoisen parisuhteen, jossa molemmat ovat valmiita tekemään töitä rakkauden eteen. Unelmieni mies puhuu ja pussaa, enkä mä taida näistä kahdesta tinkiä ;)"[/QUOTE]

Hymiöiden vähentäminen ois ainakin hyvä juttu. Jätä pois huumori tuosta "asioista, joista en innostu" osasta, näytä olevas tosissaan niiden suhteen.

"Vieläkö on olemassa ihan tavallisia ja oikeaa parisuhdetta etsiviä miehiä? Itseasiassa yksikin riittäisi. Seuraasi kaipaa ihan tavallinen ja oikeaa parisuhdetta etsivä nainen. En ole täydellinen, mutta noin muuten oikein mukava ja ihana. Minulla on kaikkea mitä toivonkin: työ jota rakastan, ihanat lapset, koti jossa viihdyn. Ja vieläpä muutama unelmakin toteutuneena. Mutta yksi unelma, unelma rakkaudesta, on vielä toteutumista vaille.

Tiedän mitä haluan ja vielä tarkemmin tiedän, mitä en halua. Elämäni suuntaviivat on pääpiirteissään selkeät ja olen avoin tulevalle. Jokseenkin kieroutunut huumorintaju ja iloinen elämänasenne ovat osa minua ja toivottavasti myös sinua.

En etsi pelkkää seksiseuraa, enkä kaipaa sellaisten miesten seuraa, joiden vakiolauseisiin kuuluu "mä en oikeestaan tiedä mitä mä haluan". Sinä suora, avoin, mutkaton ja huumorintajuinen mies, sinuun minä haluan tutustua.

Ulkoilu, lenkkeily, hyötyliikunta. Hyvässä seurassa olen avoin melkein mille vaan - tosin laskuvarjohyppyyn en varmaankaan ole ihan valmis tässä elämässä.

Asiat, jotka saavat minut syttymään: huumorintaju. Ja nimenomaan sellainen omanlaisensa, pissa-kakkahuumoriin jämähtäneet eivät ole oikea vastaus tässä kohtaa. Tietynlainen älykkyys ja empaattisuus, rehellisyys, avoimuus, keskustelukyky ja -tahto kiinnostavat.

Asiat, joista en innostu: miehet, jotka eivät tiedä mitä haluavat. Varatut. Pelimiehet ja muut ötökät.

Tahtoisin löytää kahden aikuisen tasapainoisen parisuhteen, jossa molemmat ovat valmiita tekemään töitä rakkauden eteen. Unelmieni mies puhuu ja pussaa: näistä kahdesta asiasta en halua tinkiä.

Stilisoin vähän, mun mielestä toi on kyllä hyvä:) Tsemppiä deittailuun!

Yhteistyössä