Auttakaa mua Liina-piika asun kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liinax
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liinax

Vieras
Mistä vois löytää jotain sopivaa, kun mun itäis olla Vaahteramäen piikana naamiaskemuissa.

Ja Idankin asussa saa autta, jos keksit jotain hauskaa. Ulkona pitäisi voida olla.

Joku ruutumekko ja valkoinen esiliina ja hiuksiin letit tai nuttura. Jos ei pitkiä hiuksia omasta takaa löydy, niin sitten peruukki. Jalkoihin sellaset nauhakengät, joissa vähän korkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Naamio:
Punanaamio.fi

Sieltä löytyy vaikka mitä asuja ja rekvisiittaa ja tulee nopsaan :)

Vähän huonosti löytyy tähän teemaan. Naapuri oli löytänyt pojalle eemeli-asun kyllä, joka on tosi hieno, mutta mulle ja tytölle ei taida ihan valmiina löytyä.

Oletko katsonut Eemeli-sarjaa telkkarista? Liinalla on yleensä päällä pussihihainen valkoinen paita, pitkä raidallinen tai ruudullinen hame ja esiliina edessä. Esiliinassa taisi olla jotain röyhelöitä. Hiukset nutturalla tai liinan alla.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Oletko katsonut Eemeli-sarjaa telkkarista? Liinalla on yleensä päällä pussihihainen valkoinen paita, pitkä raidallinen tai ruudullinen hame ja esiliina edessä. Esiliinassa taisi olla jotain röyhelöitä. Hiukset nutturalla tai liinan alla.

Olen katsonut ja koittanut tässä juuri sitä muistella, että miten siinä oli, mutta huonosti tunnun muistavan.

Alkuperäinen kirjoittaja x:

juurikin näin ja vielä puukengät jalkaan, niin siinä se. Kenkien väriä en kans muista, mutta olisivatko olleet ruskeat tai valkoiset.

Yhteistyössä