Auttakaa mua! Kertokaa omat kokemuksenne... Kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

testis

Vieras
Mulla on ongelma.
Tai ei nyt ihan ongelma...

Mutta kuukautiset kolme pivää myöhässä
ja tein eilen ja tänään aamulla raskaustestin,
jonka pitäis näyttää raskaus jo 3 pv ennen kuukautisten alkamista.
Mulla siis jo hyvästikkin ois pitäny näyttää,
ja on aina ennen näyttänyt samana päivänä kun kuukautisten olis pitäny tulla- ja vahvalla viivalla!

No tää eilinen testi meinas kolmen minuutin jälkeen lentää roskiin negana,
mutta katoin tarkemmin ja oli ihan toooosi himmeä viiva testi-viivan kohdalla!!!
Sama tänä aamuna!
siis ihan tosi himmeä, tosiaan jos en ois tarkemmon kattonu,
en ois huomannutkaan!

Onko se siis nega jos ei normaalilla kattomisella viivaa näe,
vai plussa vaik on äärimmäisen himmeä?

viimekuussa tein saman testin, ja en ainaskaan huomannu edes tota himmeää viivaa,
en kyllä kyylänny edes tarkasti...

Netistä tilasin kolme semmosta "oikeaa" testiä,
ennen oon tilannu liuskatestejä...

Mutta...
Oonkohan raskaana vaiko en!
Voiko jotkut muut jutut tuottaa elimmistöön raskaushormoneja, esim.vaikka kystat tai jotku...?

Kertokaapa mitä mieltä te ootte,
onko teillä näkyny himmeä viiva vaik ette ole ollut raskaana?

Kiitollinen avustanne :)

se on haamu ja todennäköisesti olet raskaana :heart:
Mitä kauemmin menkat on myöhässä sitä enemmän sitten alkaa sitä raskaushormonia erittyy ja viiva tummenee...Onnea :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
se on haamu ja todennäköisesti olet raskaana :heart:
Mitä kauemmin menkat on myöhässä sitä enemmän sitten alkaa sitä raskaushormonia erittyy ja viiva tummenee...Onnea :heart:

no kiitos! :)
Tai jotenkin en vielä usko...
Pitänee ensviikolla käydä vaikka neuvolassa tekeen pissasta testi niin tiedän varmaksi :)

ei sitä varmaan kukaan alussa meinaa uskoa,on niin sekava olo tila onnesta :heart:
Kannattaa vaikka parin päivän päästä testaa uudestaan kotona,viiva voi olla jo tumma silloin.Haamu merkitsee yleensä sitä että vasta vähän elimistö tuottaa raskaushormonia siksi se viiva on niin himmeä.

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
ei sitä varmaan kukaan alussa meinaa uskoa,on niin sekava olo tila onnesta :heart:
Kannattaa vaikka parin päivän päästä testaa uudestaan kotona,viiva voi olla jo tumma silloin.Haamu merkitsee yleensä sitä että vasta vähän elimistö tuottaa raskaushormonia siksi se viiva on niin himmeä.

No okei,
kiitos tiedoista!! :)

mun kyllä täytyy sanoa että mulla kaksi haamua on olleet negoja.. kolme haamua on ollut positiivisia. mutta noi negat ovat seuraavassa testissä olleet (seuraavana päivänä ) ihan tyhjiä ja enhän mä luonnollisesti ole raskaana ollutkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
mun kyllä täytyy sanoa että mulla kaksi haamua on olleet negoja.. kolme haamua on ollut positiivisia. mutta noi negat ovat seuraavassa testissä olleet (seuraavana päivänä ) ihan tyhjiä ja enhän mä luonnollisesti ole raskaana ollutkaan..

Ai siinä voi siis "käydä" kummiten vaan...
No kiitän sua tästäkin tiedosta
enkä usko noita haamuja plussiksi ennen ensiviikkoa...
Ellei menkat kerkee sit jo alkaa :/

Yhteistyössä