auttakaa mua...alan jo huolestua mitä tää on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua tarvitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua tarvitseva

Vieras
onko jollain ollut samanlaista.. taustaa vähän, olen ravannut lääkärissä pahoinvoinnin vuoksi,kaikki maholliset testit tehty ja mitään ei oo löytyny. no pari viikkoa sitten lopetin e-pillerit josko pahoinvointi oisi johtunut niistä mutta eipä ole kuvottava olo mihinkään kadonnu päinvastoin.
ja nyt tänään aloin vuotamaan jotain ihme ruskeata limaista vuotoa.MITÄKÖHÄN SE ON? koskaan ennen ei ole pillereitten lopettamisesta tällaista tullut. niin ja painoakin on tullut sellaiset 5kg ihan vähässä ajassa. ei ymmärrä ei.
ke taas lääkäriaika mutta ajatteli kysäistä täältä josko jollain olisi jotain tietoa mitä tää voi olla.
niin ja menkat ovat tulleet säännöllisesti kun pillereitä olen syönyt. raskaustesti tehty kuukausi sitten ja oli nega niinkuin muutkin testit.

Mulla e-pillerit kyllä aiheutti pahoinvointia. Myös vatsa oli usein sekaisin.
Samoin ei tarvinnut kuin pari siideriä juoda niin krapula oli melkoinen.
Kaikki vaivat hävisivät kun lopetin pillerit. En kyllä muista kuinka paljon viiveellä..

Sivuvaikutukset
E-pillereiden käytön yhteydessä saattaa joskus esiintyä päänsärkyä, mielialanmuutoksia, pingotusta rinnoissa sekä painon ja sukupuolisen aktiivisuuden muutoksia. Nämä oireet ovat tavallisempia hoidon alussa ja häviävät yleensä muutaman kuukauden kuluessa. Pahoinvointi on harvinainen sivuvaikutus. Mikäli sitä kuitenkin esiintyy, nauti tabletit heti aterian jälkeen. Tabletit voi ottaa myös illalla, jolloin lääkkeen (hormonien) huippupitoisuus tulee yöllä ja pahoinvointia ei esiinny. E-pillereiden käytön aikana pienellä osalla käyttäjiä voi verenpaine nousta ja aiheuttaa siten uhan pillerin käytön turvalliselle jatkamiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja yths:
Sivuvaikutukset
E-pillereiden käytön yhteydessä saattaa joskus esiintyä päänsärkyä, mielialanmuutoksia, pingotusta rinnoissa sekä painon ja sukupuolisen aktiivisuuden muutoksia. Nämä oireet ovat tavallisempia hoidon alussa ja häviävät yleensä muutaman kuukauden kuluessa. Pahoinvointi on harvinainen sivuvaikutus. Mikäli sitä kuitenkin esiintyy, nauti tabletit heti aterian jälkeen. Tabletit voi ottaa myös illalla, jolloin lääkkeen (hormonien) huippupitoisuus tulee yöllä ja pahoinvointia ei esiinny. E-pillereiden käytön aikana pienellä osalla käyttäjiä voi verenpaine nousta ja aiheuttaa siten uhan pillerin käytön turvalliselle jatkamiselle.

nepä ne. Minulla kävi ehkäisyrenkaan kanssa vähän samalla tavalla kun ap:lla. Onneksi tajusin itse heittää sen mäkeen.

mä söin diane nova pilsui puolvuotta ja mulla oli iha järkkyä migreeniä, pahoinvointia/ oksentelua niistä,painokin nousi monta kiloa, kun lopetin pillerit ni paino lähti tippuun mut pahoinvointi jatku viel melki 2 kk niide lopettamisen jälkeen enneku loppu vallan, nyt lopettamisesta vuosi ja koskaa en oo voinut näin hyvin!

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
mä söin diane nova pilsui puolvuotta ja mulla oli iha järkkyä migreeniä, pahoinvointia/ oksentelua niistä,painokin nousi monta kiloa, kun lopetin pillerit ni paino lähti tippuun mut pahoinvointi jatku viel melki 2 kk niide lopettamisen jälkeen enneku loppu vallan, nyt lopettamisesta vuosi ja koskaa en oo voinut näin hyvin!

no mä kanssa oon syöny diane novaa jo 10 vuotta mitä nyt välillä lopettanu kun on raskauksia ollut. mutta ikinä ei ole ennen pahoinvointia ollut tai tiputtelu vuotoa. mutta ehkä nyt sitten johtuukin niistä. täytyy vielä katsoa mitä lääkäri keskiviikkona sanoo. ja aina iltaisin pillerin otin kun muuten en olisi muistanut!

no mä kanssa oon syöny diane novaa jo 10 vuotta mitä nyt välillä lopettanu kun on raskauksia ollut. mutta ikinä ei ole ennen pahoinvointia ollut tai tiputtelu vuotoa. mutta ehkä nyt sitten johtuukin niistä. täytyy vielä katsoa mitä lääkäri keskiviikkona sanoo. ja aina iltaisin pillerin otin kun muuten en olisi muistanut!

Yhteistyössä