Auttakaa, miten mie ikinä kehtaan mennä parturiin!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TukkaRukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TukkaRukka

Vieras
Siis juttu on niin, että en ole käynyt parturissa varmaan viiteen vuoteen ja tukka on sen näköinenkin. Ainoastaan mies on hieman "tasaillut" latvoja ja sekin tapahtuu siis n. kymmenessä minuutissa että ei niin vimpan päälle...mulla on siis tosi paksu tukka ja puolipitkä, ei ihan puoleen selkään mutta lähelle. Minusta tukka on kauheessa kunnossa, latvat on ihan kuivat(viime tasailuista on jo aikaa...) ja muutenki ei tuo miehen tekemä leikkuujälki niin ammattimaista oo...ite oon sitte aina kyniny otsatukan.

Eli miten kehtaan mennä parturiin?! Eikö ne naura pihalle tämmösen kauhistuksen!? Ja vaikka eivät sanoisikaan mitään, olisin varmaan ihan nolona! Rohkeestikko vaan mennä ja selittää naama punasena miten tähän pisteeseen on tultu. Iik, vähä niinku hammaslääkäripelko! =D Vaikka ei kyllä naurata...

Sama vika rahikaisella. Viimesestä kampaajasta on tosin vain muutama kuukausi, mutta on tullu sen jälkeen ite kynittyä :D Kyllä sinne viittii mennä, sanoo vaan rempseesti, että on ollu niin kiirettä, että ei ole joutanu kampaajalle, on pitäny ite yrittää siistiä, mutta nyt mä sitten tulin, jotta pääsen tästä harakan pehkosta eroon. :saint:

No kyllä mullakin opiskeluaikoina tukkaa napsi milloin kukakin. Kampaajalle menin ihan pokalla enkä sanonut mitään. Eihän sun sille kampaajalle mitään tarvii selitellä, mutta jos tahdot niin voithan sanoa, että mies on leikannut.

No hyvät hykkyrät! Eihän nyt kampaajalle tarvi selittää miks tukka on latvoista kuiva ja epätasainen! Siksihän sinne mennään että tilanteelle pitäis jotain tehdä, eli ei selityksiä! :D

parempi myöhään kun ei milloinkaan...näin parturi-kampaajana voin sanoo että hyvin ilkeet . ainakin mulle ihan sama minkä näköisenä asiakas tulee kunhan on siisti kun mun käsittelyst lähtee :D

Voi kiitos rakkaat kanssasisaret rohkaisusta, tuli heti semmonen olo että pirhana, heti huomenna tilaan ajan ja marssin siihen penkkiin hymyssä suin! =) Ainut vaan etten oikeen tiedä mitä tälle harakanpesälle haluaisin tehdä...noo, kai ne osaa auttaa sitten paikan päällä.

minä sanon aina jo varatessa aikaa, et pitäis korjata omia leikkauksia :)
Ja se on siis totta, meen aina ite saksimaan kotisaksilla ja sit täytyy nopeesti saada korjausaika..

Yhteistyössä