Auttakaa mitä tarkoittaa "otin töötit"?

  • Viestiketjun aloittaja "tietämätön"
  • Ensimmäinen viesti
"tietämätön"
Mitä tarkoittaa kun joku kirjoittaa otin töötit ja toinen kysyy: tuliko maku suuhun, johon tööttien ottaja vastaa: tuli. Mistä tässä on kyse, jostain huumeesta?
 
"niin"
No jos sä olet oikeasti huolissasi esim. lapsestasi etkä vain utelias tai itse aikeissa alkaa käyttämään niin kerrotaan nyt sitten että oletettavasti kyse suonensisäisesti käytettävistä huumeista. Kun jotain pistää suoneen niin tulee aineen maku suuhun.
 
"niin"
No siis eihän tuosta pelkästään voi vetää johtopäätöstä että käyttää varmasti huumeita mutta siltähän se vaikuttaisi.
Tai sitten lääkkeistä kyse mutta se tuskin lieventää asiaa. Jos mies käyttää suonensisäisesti jotain niin näkynee jäljet käsissä (yleisin pistopaikka mutta voi tietysti pistää muuallekin varsinkin jos haluaa piilotella jälkiä)
 
"tietämätön"
Hän oli viime yön ja päivän poissa..kaverilla.. osasin epäillä jotain. Tiedän että hän käyttää joskus rauhoittavia lääkkeitä tablettina ahdistukseen kun on lääkäri niitä määrännyt..mutta tuskinpa niistä mitään makua suuhun nousee... Olen vain ihan shokissa..kello niin paljon ettei ketään kelle soittaa ja puhua...
 
"niin"
Yleensä tööteistä puhutaan vaan kun on kyse suonensisäisestä käytöstä mutta voihan sitä kutsua tööteiksi ihan mitä haluaa.
Joskus tööteistä puhutaan myös kun tarkoitetaan pilven tms. polttelua muttei tuo maun nouseminen suuhun oikein toimi siinä yhteydessä.
 
[QUOTE="tietämätön";29162196]Hän oli viime yön ja päivän poissa..kaverilla.. osasin epäillä jotain. Tiedän että hän käyttää joskus rauhoittavia lääkkeitä tablettina ahdistukseen kun on lääkäri niitä määrännyt..mutta tuskinpa niistä mitään makua suuhun nousee... Olen vain ihan shokissa..kello niin paljon ettei ketään kelle soittaa ja puhua...[/QUOTE]

Tsopiklonista tulee muuten helvetin paha maku suuhun.
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
"tietämätön"
Eli tuo maun nouseminen suuhun viittaa suonensisäiseen käyttöön.. Voiko rauhoittavia sitten itse jotenkin murskata tai liottaa ja käyttää suonensisäisesti..siis muutenkin kuin sairaalassa..siis tehdä tableteista..en kaipaa mitään ohjetta tänne kenenkään näkyville mutta onko se siis mahdollista.. Nouseeko maku kaikista suonensisäisistä aineista vai jostain tietyistä?
 
"tietämätön"
H: Mikäs meininki?
T:just otin mukavat töötit
H:Ai että oikein semmoset.. Huh huh
H:Tuliko maku kurkkuun?
T: tuli
T:eek:li pakko
H: Mmmm...
T:ku ties et tuntuu hyvältä
H: Dodiih.. Kuha et liiaksii
 
"niin"
Kyllä voi rauhoittavia käyttää suonensisäisesti (ja joo pitänee kirjoittaa erikseen ettei ole todellakaan suotavaa, voi tulla pahoja tulehduksia jne). Maku tulee suuhun hyvin monista aineista, ei voi sen perusteella päätellä mistä aineesta kyse mutta luulisin tuosta kommentista että ensimmäisiä kertoja käyttää jos toinen kysyy että tuliko maku suuhun, ei kokeneet käyttäjät toisiltaan kysele tuollaisia...
 
"niin"
Ei toi mun mielestä kuulosta polttelulta, miksi kysyä tuliko maku kurkkuun kun tottakai polttaessa maistuu suussa.
Mutta edelleen vaikuttaa siltä että ekoja kertoja käyttää, kannattanee puuttua asiaan ennen kuin tulee tavaksi.
 
"tietämätön"
ei ole ensikertalainen... On käyttänyt nuoruudessaan piriä. Vakuuttanut että se on myös jäänyt sinne..ja olenpa tyhmä uskonut. 5 vuotta olemme olleet yhdessä. Eli se ei ole ohi...vaan jatkunut kaiken aikaa...tämä selittää monta asiaa.
 
"niin"
Ehkä sitten käyttää ekoja kertoja jotain tiettyä ainetta/lääkettä koska kuulostaa oudolta että kokenut käyttäjä kyselisi toiselta 'tuliko maku suuhun'... enemmän teinien juttuja.
No ainakin sen käyttääkö oikeasti suonensisäisiä - vai oliko vain kaverille leveilyä jostain kumman syystä- saat selville helposti. Pistojäljet kyllä huomaa.
 
"tietämätön"
Eli jos huomenna katson niin mun pitäisi nähdä pistojälki vaikka olisi yksi yksittäinen pisto? Eihän missään nimessä päivittäiskäyttäjä ole, mutta häviää aina kavereilleen milloin milläkin verukkeella viikonloppuisin ja nyt poikkeuksellisesti arkena. Luin testeistäkin..jos ostaisin testin..mutta amfetamiinista sanotaan että se näkyisi 2-6vkr kuluessa käytöstä.. eli ei välttämättä näy huomenna jos tänään on käyttänyt...
 
"niin"
Yksittäisenkin pistojäljen kyllä huomaa jos on tuore mutta ehkä tarvitsee sitten vähän tarkemmin syynätä, ei ehkä onnistu ihan ohimennen katsomalla niin kuin sitten jos on vakikäyttäjän jäljet kyseessä.
Koita nyt puhua hänen kanssaan ensin ennen kuin alat testejä vaatimaan, voi olla että reaktio ei ole hyvä jos suoraan testin lykkäät naaman eteen.. Kerro vaikka että näit tuon keskustelun ja kysy mikä on selitys siihen.
 

Yhteistyössä