auttakaa mitä oikein teen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja krisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

krisu

Vieras
eli siis sattui pieni vahinko ja menin pettämään munmiestä sen parhaan kaverin kanssa... nyt oon raskaana... aattelin ihan pokkana sanoo mun miehelle et laps on sen enkä kertoo tälle sen kaverille mitään... kyllähän tässä vähän huono omatunto on, mutta minkäs teet... aborttiakaan en haluu tehä.. onko täällä muita jotka olis ollu samassa jamassa???

oletko sä ihan tosissas? Siis miehen parhaan kaverin kanssa olet maannut, aika järkyttävää, sori mutta näin ajattelen. Vaikka en kyllä usko sua että olet tosissas.

ihan tosissaan mä tän kyllä kirjotin.... oikeestaan en ole ihan varma että kumman tämä on, niin aattelin sit mun miehelle kuitenki sanoo et on hänen... ehkä ätästä jotenkin selvitään

joo sori ku halusin jossain vähän avautua!! haistakaa kaikki v*ttu!!! tuskin teillä muutenkaan kellään on elämää ku aina täällä roikutte, säälittävää!!! mulla sentään on jotain säpinää elämässä... get a life, kotimammat!!

Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
joo sori ku halusin jossain vähän avautua!! haistakaa kaikki v*ttu!!! tuskin teillä muutenkaan kellään on elämää ku aina täällä roikutte, säälittävää!!! mulla sentään on jotain säpinää elämässä... get a life, kotimammat!!
silittää päätä :hug: kokeile av-palstalta saada sympatiaa?mieluummin netissä,kun miehen kaverin sängyssä :xmas:

Yhteistyössä