Auttakaa, mitä minä teen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikittä nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nikittä nyt

Vieras
Tekis mieli lähteä jonnekin kotoo pois vähäks aikaa. Miehen kanssa riideltiin eilen (taas) ja näyttää siltä, että ero on edessä. Kotona oleminen on kamalan ahdistavaa. Itkettää ja tekis mieli purkaa pahaaoloa hajoittamalla jotain :ashamed: Mies on nyt töissä, mutta tulee iltapäivällä ja minä en kestä olla samaan aikaan kotona. Tai voihan mies lähteä vaikka baariin, en minä tiedä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 09:11 PippuriMamma kirjoitti:
Kokemuksesta voin sanoa vain, että ei kannata "peta" paikalta.... vaikka kuinka pahalta tuntuisi. Ongelmat ovat vain edessä odottamassa sen jälkeen...

voimia!

Me kun vaan ollaan erihuoneissa, eikä sanota toisille mitään. Visusti varotaan, ettei satuta samaan aikaan esim. keittiöön. Ajattelin, että jos pääsis hetkeks pois, niin ehkä molemmat sais vähän rauhassa ajatella asioita ja saatas tähän jokin päätös.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 09:08 nikittä nyt kirjoitti:
Itkettää ja tekis mieli purkaa pahaaoloa hajoittamalla jotain :ashamed:

Olisiko mahdollista mennä halonhakkuuseen tai haravoimaan? Entä jos otat tietokoneesta esiin "piirustussivut" ja alat sutata oikein olan takaa?

:hug:

Miksette koettaisi selvittää ongelmianne, puhumalla? Jos teillä on lapsia, viekää ne hoitoon ja menkää miehen kanssa vaikka ravintolaan syömään, rentoutukaa ja koettakaa jutella asioita halki. Mistä kiikastaa, korjattavaa varmaan on kummallakin, yleensä. :hug: :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 09:57 Fleur de la Cour kirjoitti:
Mua hämmästyttää tuo 'helppo' eroaminen nykyään.. jos on riitaa niin miks ihmisistä ei löydy taistelutahtoa parantaa asioita, miks luovutetaan??
Välillä mietin ihan samaa. Meillä on nyt miehen kanssa taas vaihteeks semmonen kausi, ettei osata muuta ku tapella, mutta ei me silti aiota erota. Se on vasta viimene vaihtoehto. Vaikka mun kyllä tekis mieli luovuttaa... :ashamed:

\
Mua hämmästyttää tuo 'helppo' eroaminen nykyään.. jos on riitaa niin miks ihmisistä ei löydy taistelutahtoa parantaa asioita, miks luovutetaan??

Me ollaan yritetty parantaa tätä jo vuosia. Välillä menee näennäisen hyvin, mutta ongelmat on aina taustalla ja yhä vain useammin ne nousee sieltä pintaan. Puhuttu ollaan asioita monta kertaa, mutta mikään ei muutu. Syytä en tuohon tiedä :/ Miehen kanssa nähdään nämä ongelmat eri tavalla, miehestä ne ei ole niin vakavia. Ehkäpä kumpikaan meistä ei enää jaksa tehdä mitään konkreetistä tämän liiton eteen :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 10:06 alkuperäinen kirjoitti:
\

Me ollaan yritetty parantaa tätä jo vuosia. Välillä menee näennäisen hyvin, mutta ongelmat on aina taustalla ja yhä vain useammin ne nousee sieltä pintaan. Puhuttu ollaan asioita monta kertaa, mutta mikään ei muutu. Syytä en tuohon tiedä :/ Miehen kanssa nähdään nämä ongelmat eri tavalla, miehestä ne ei ole niin vakavia. Ehkäpä kumpikaan meistä ei enää jaksa tehdä mitään konkreetistä tämän liiton eteen :(
Minulla ei itselläni ole suinkaan mikään 'helppo' parisuhde, mutta itsepäisenä ihmisenä olen ollut aina sitä mieltä, että asioita voi muuttaa jos haluaa. Toista ihmistä on vaikea muuttaa omien halujensa mukaiseksi, mutta itseään voi aina muuttaa. Askeleet on pieniä, ensimmäinen niistä se, että jäät tänään kotiin etkä lähde karkuun.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 10:05 Mahza kirjoitti:
\
Välillä mietin ihan samaa. Meillä on nyt miehen kanssa taas vaihteeks semmonen kausi, ettei osata muuta ku tapella, mutta ei me silti aiota erota. Se on vasta viimene vaihtoehto. Vaikka mun kyllä tekis mieli luovuttaa... :ashamed:
Meillä taas oli tuollainen vaihe vastikään, mutta nyt on taas sellainen seesteisempi tila jossa on hyvä olla. Niinhän se kai olikin, että myötä- ja vastamäkeä.. ja kukaanhan ei luvannut helppoa elämää toiselle.<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 10:09 Fleur de la Cour kirjoitti:
Minulla ei itselläni ole suinkaan mikään 'helppo' parisuhde, mutta itsepäisenä ihmisenä olen ollut aina sitä mieltä, että asioita voi muuttaa jos haluaa. Toista ihmistä on vaikea muuttaa omien halujensa mukaiseksi, mutta itseään voi aina muuttaa. Askeleet on pieniä, ensimmäinen niistä se, että jäät tänään kotiin etkä lähde karkuun.

Tiedän sen, että toista ei voi muuttaa. Ja meidän liiton koossapysyminen taitaa vaatia sitä, että minäkään en muutu. Vaan tyydyn edelleen olemaan ihminen, jonka mielipiteillä ja tunteilla ei ole miehelle mitään merkitystä. Että mies saa tehdä aina niinkuin haluaa ja minä pidän suuni kiinni. Tämä on tietysti vain minun näkökanta asiaan, mies näkee asian eritavalla ja hänestä mitään ongelmaa ei ole olemassakaan. Minä sen sijaan olen voinut eilen ja tänään ihan fyysisetikin pahoin tämän tilanteen takia :'(

Yhteistyössä