Auttakaa minua tekemään ruokaremontti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hippimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja tosiaan, lähtöpaino minulla on hurjat 128 kiloa :ashamed: ja pituutta 169 cm. Normaalipainoon on siis hurja matka, mutta ajattelen mieluummin pieniä tavoitteita, ettei heti lannistu :)

No matkaa on, mutta kunhan ensimmäinen 5 kiloa lähtee ja se lähtee suhteellisen helposti, niin jaksat jatkaa. :) Kävely on hyvä liikunta muoto noin aluksi. Suosittelen, nyt on kiva mennä uloskin kun alkaa sää sallia ulkoilun päivittäin :) Lasten kanssa lenkille tai mahdollisesti ilman lapsia. Ja aloita pienestä lenkistä vaikka puolen kilometrin, varsinkin jos tähän astinen liikunta on ollut erittäin vähäistä. Lisää matkan pituutta viikottain parilla sadalla metrillä. En kannata että lähtisit heti monen kilsan lenkille.

Joo, mulla lähtee helposti viikossa jopa se neljä kiloa, tosin nestettähän tuo pääasiassa on, mutta kuitenkin. Kävelyllä ajattelin sitten tosiaan käydä 3-4 kertaa viikossa ja tosiaan kuten sanoit, aloittaa pienemmästä lenkistä ensin :) Kuntopyörän saan lainaan äidiltäni, sitä voi myös polkea sitten sisällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja hippimamma:
Vielä pakko lisätä, että se paino sitten heittelee välillä ylöskin päin, että suosittelen pidettäväksi kerran viikossa punnituspäivää, vaikka lauantai aamulla ennen aamupalaa. ;)
Painon mittana käy paremmin mittanauha, kuin puntari.

niinhän se tekee. Mutta vaikka sen järjellään tietää, esim. osin hormonivaihteluitten aikaansaamaksi tuntuu aina puntarin pompsahdus ylöspäin tosi masentavalta. :|

joo ja mulla oli myö tavoitehousut :D Kahta kokoa pienemmät kuin ennen laihdutusta. Ja aina viikottain sovitin niitä. Aina ne tuntuivat sopivammille. Lopuksi ne olikin sitten jo liian isot ;) Oli aina ihana ostaa uudet sopivat rintaliivit kun oli paino alkanut pudota. :) Näillä palkitsin itseni ja lisäksi näytin paremmalle...

Yhteistyössä