Auttakaa minua löytämään sänky!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 90x200
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
9

90x200

Vieras
Olen muuttamassa 28-neliöiseen yksiöön, johon minun pitää hankkia uusi, 90x200 cm sänky. Koska asunnossa on vähän säilytystilaa ja vähän tilaa ylipäänsä, olen haaveillut sängynaluslaatikosta/vuodevaatelaatikosta. Samalla toivoisin kuitenkin, että sänky olisi mukava ja hyvä nukkua (eli tarkoittaa, että vaahtomuovipatjat ovat poissa laskuista).

Tämä on hyvä (sänky "aukeaa ja sisältä paljastuu säilytystilaa), mutta hiukan liian tyyris ja lisäksi tulisi liian kalliiksi tilata sängylle kuletus tänne pääkaupunkiseudulle:
Kalustetalo Juurikivi - Runo s

Samaten tämä on hieno, mutta hintaa liikaa:
Jemma-sänky, valkoinen - Ratiashop

Valkoiset sängyt ovat kauniita (esim. googleta TITOUAN 90x200 cm, ensimmäinen tulos sivustolta on24), mutta saako tämän tyylisiin hyvää patjaa?

Sisustamisesta kiinnostuneet ja tietävät, millaisia vinkkejä osaisitte antaa? Miten, toimisiko ihan vaan runkopatja ja sen alle ostaisi vuodevaatelaatikon tai pyörällisiä, kannellisia säilytyslaatikoita? Ja tosiaan siis budjetti liikku noin 500 eurossa ja alueena pääkaupunkiseutu. Kiitos tosi paljon, jos joku osaa auttaa!

Yksinpuheluksihan tämä menee, mutta saisikohan tästä hyvän jollakin patjalla:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/00177517/

Osaisiko joku suositella jotakin kohtuuhintaista patjaa tuollaiseen sängynrunkoon?

[QUOTE="hmm";28097504]Etkö yhtään muista missä näit sen viimeksi! Mitä olit silloin tekemässä, kun sen näit viimeisen kerran? Toivottavasti löytyy pian :)[/QUOTE]

No, ihan hauskahan tuo kai oli :) Mutta siis auttaisitteko minua valitsemaan?

[QUOTE="aloittaja";28097520]No, ihan hauskahan tuo kai oli :) Mutta siis auttaisitteko minua valitsemaan?[/QUOTE]

Muut voi auttaa. Mää olen huano, siis todella "jormauotisenhuano" kaikessa sisustukseen liittyvässä. Osaan vaan aukoa päätäni :)

Suosittelen pahvilaatikkoa. On tarpeeksi kevyt siirtää, sinne vain pehmusteet ja thäts it. Ei tule kalliiksi ja yksiöön on muutenkin turha satsata, sen verran pieni luukku.

[QUOTE="pahvi";28097599]Suosittelen pahvilaatikkoa. On tarpeeksi kevyt siirtää, sinne vain pehmusteet ja thäts it. Ei tule kalliiksi ja yksiöön on muutenkin turha satsata, sen verran pieni luukku.[/QUOTE]

Niin, mahdollisimman edullisesti ajattelinkin asian hoitaa, siksipä kyselinkin tuosta Ikean Odda-sängystä, jonka linkitin. Onko jollakin sellaisesta kokemusta? Saako siitä mukavan nukkua?

Meillä on teineillä ikean sängyt. En nyt muista merkkejä mutta ei niitä halvimpia eikä kalliimpia. Ja hyviä ovat olleet. Vieläkin tosi jämäköitä. Suosittelen.

[QUOTE="vieras";28099398]Meillä on teineillä ikean sängyt. En nyt muista merkkejä mutta ei niitä halvimpia eikä kalliimpia. Ja hyviä ovat olleet. Vieläkin tosi jämäköitä. Suosittelen.[/QUOTE]

Ahaa, onko heillä runkopatjasängyt vai sellainen sängynrunko, johon hankitaan erikseen patja?

Yhteistyössä