AUTTAKAA,mikä mulla oikein on koko ajan!;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
mulla on nyt pitkään ollut kurkkukipua,se voi mennä pois ja taas tulla uudelleen.taas ollut sitkeää limaa "keuhkoissa" ja kurkku todella kuiva ja kurkku kutiaa leuan alta jo kolmatta päivää.
maha ollut sekaisin kohta viikon,muutenkin väsynyt vaikka nukkuisi.
mikä voi tehdä jatkuvaa kurkkukipua?tai tuon ihon kutinan ulkopuolelta ainostaan kurkun kohdalta?olen rasvannut beballa yms muilla mutta ei apua=(

tietääkö kukaan homeessa asunut voiko hometta testata elimistöstä?
alkanut miettimään onko tässä hometta,voiko oireet olla siitä?
pystyykö jollain kokeilla sitä testaamaan onko elimistö altistunut homesonnalle?

[QUOTE="apua";25036983]tietääkö kukaan homeessa asunut voiko hometta testata elimistöstä?
alkanut miettimään onko tässä hometta,voiko oireet olla siitä?
pystyykö jollain kokeilla sitä testaamaan onko elimistö altistunut homesonnalle?[/QUOTE]

Pitää testata se asunto jossa asutte.

[QUOTE="vieras";25036982]jotain allergista kun iho-oireita mukana? tai mykoplasmaa?[/QUOTE]

tämän kävin itekin läpi mutta en löytänyt mitään mikä olisi muuttunut elämässä tai aineissa ruuassa yms.koskaan en ole ollut allerginen millekään meinaan ja kaikki pesuaineet yms pysynyt samana.

[QUOTE="apua";25036998]mitähän tulee maksamaan tuollainen,itsehän sen joutuu tekemään ja turha vuokranantajalta odottaa mitään tuohon on niin kiero äijä muutenkin että kaiken maksatta ihan kellä tahansa kunhan ite ei tarvi maksaa=([/QUOTE]

Kyllähän se vuokranantajan on pakko maksaa. Hän omistaa sen asunnon.

• Tykkää
Reactions: Joxu
Mullakin on nyt ollut tämmöinen kurkkukipu kierre. Ensin oli semmoin tavalisempi flunssa, kurkkukipuineen jne, japiene tauon jälkeen kaks viikkoa kestänyt kova kurkkukipu, söin buranaa ja panadolia ja duactiakin kuurina. Korvalääkärillekin oli aika varattuna mutta sitten tuntui paranevan. Sitten oli 5pv väliä ja eilen alkoi taas...plääh.

[QUOTE="Xxxx";25037203]Mullakin on nyt ollut tämmöinen kurkkukipu kierre. Ensin oli semmoin tavalisempi flunssa, kurkkukipuineen jne, japiene tauon jälkeen kaks viikkoa kestänyt kova kurkkukipu, söin buranaa ja panadolia ja duactiakin kuurina. Korvalääkärillekin oli aika varattuna mutta sitten tuntui paranevan. Sitten oli 5pv väliä ja eilen alkoi taas...plääh.[/QUOTE]

Tätä samaa oli meilläpäin. Ensin oli flunssaa kurkkukipuineen, ja sitte tuli pelkkä kurkkukipu joka kesti monta viikkoa. Oli vähintäänkin ärsyttävää... Mutta kun iltaisin otti buranan niin sai nukuttua ihan kivasti.

Täällä yksi alati sairas ilmoittautuu! Kurkusta tämä alkoi, olen käynyt parin kuukauden aikana läpi melkein kaikki päänsisäiset vaivat. On ollut kurkkukipu, on ollut poskiontelotulehdus, on silmätulehdusta ja nyt on myös korvatulehdus.
Lääkärissä ovat neuvottomia. Verikokeissa olen käynyt, eikä sieltä löytynyt mitään, eli tää on joko viirusta tai allergiaa tai homeeseen altistuneisuutta.

Hometaistelu vuokranantajan kanssa saattaa olla niin pitkä, että helpommalla pääsee kun muuttaa pois.

"Homekämpässä asuva vuokralainen on heikoilla" otsikoitu juttu löytyy sivulta 9 : http://issuu.com/iisi/docs/kk40b

Mulla oli samantapaista (ei tosin kutinaa), ja syy löytyi nenäontelosta joka yliherkistynyt, joten tuottaa koko ajan liikaa limaa joka valuu kurkkuun, kurkku ärtyy, tuntuu että keuhkoissa on limaa, yskittää. Huomaamatta nieleksii koko ajan sitä samaa limaa josta mulle tuli oksetusta ja tosi huono olo aina välillä. Sitten puol viikkoa ok olo, kohta taas älytön väsymys ja kaatuu sänkyyn.
Ehdin syödä kuukauden turhaan antibiotteja (mahd mykoplasmaan) ennen kuin vaiva paikannettiin erikoislääkärillä, teki nenätähystyksen.

Yhteistyössä