Auttakaa! Menopurin annostuksesta, olenhan ymmärtänyt oikein??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illusia76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

illusia76

Jäsen
02.02.2010
257
0
16
Eli annostukseni on 300 yksikköä. Ostin lääkkeet ja yhden lääkeampullin kyljessä lukee 75. Olen nyt parina iltana tehnyt niin, että laitan yhdestä liuotusampullista kahteen lääkeampulliin ja sitten pistän. Tämän teen 2 kertaa eli yhtenä iltana pistän siis itseeni 2x liuotinaineen ja 4x lääkeaineen. Meneehän tämä oikein.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja risupesä:
Kyllä tuo ihan oikeelta kuulostaa.. tsemppiä, tiedän että on ikävää joutua pistämään kahta piikkiä kerralla ja maha on pian ihan reijillä :hug:

Hyvä että kuulostaa oikealta :) Alkoi vaan mietityttää, että aika monta putelia menee päivässä, mutta kyllähän noista neljästä 75 yksikön pullosta se 300 tulee, joten..tuli vaan pieni epävarmuus :headwall:
Ja joo, vatsa on jo nyt reikiä täynnä. On jotenkin ikävämpi laittaa tätä menopuria kuin puregonia jossa oli se kynä :(

ihan oikein pistät! :)
mutta mulle kyllä sanoi lääkäri, että se neljä lääkeampullia liukenee 1 ampulliin liuotinta. en sitten tiedä, voi olla, että eri lääkäreillä on eri ohjeet..
ja voithan sinä vetää siihen samaan ruiskuun kaikki ne liuotetut aineet, niin ei tartte pistää kuin kerran. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:
ihan oikein pistät! :)
mutta mulle kyllä sanoi lääkäri, että se neljä lääkeampullia liukenee 1 ampulliin liuotinta. en sitten tiedä, voi olla, että eri lääkäreillä on eri ohjeet..
ja voithan sinä vetää siihen samaan ruiskuun kaikki ne liuotetut aineet, niin ei tartte pistää kuin kerran. :)

Luin Menopurin ohjeesta, että yhdellä liuotin-ampullilla voi liuottaa korkeintaan 3 lääkeampullia. Siksi olen liuottanut aina yhdellä ampullilla 2 lääkeannosta. Mut varmaan liukenis kaikki neljäkin sillä yhdellä.

illusia76 Ite pistin juuri tänään tällä erää ainakin viimeisen menopurin, annostus on mullaki ollu 300 ja 225 vaihdellen. Mulle klinikalla neuvottiin, että voin sekottaa 4 ampullia yhdellä liuotinaineella. Sanoin, et ohjeissa lukee, et korkeintaan 3 ampulliin riittää yks liuotinaine. Hoitaja sano, et vuosien aikana ovat havainneet, että yhdellä liuotinaineella voi sekoittaa jopa 5 kuiva-ainetta. Voit tietenkin pistää kahteen otteeseen, mutta helpommalla pääset jos sekoitat kaikki 4 yhdellä liuotinaineella =) Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Nemi77:
illusia76 Ite pistin juuri tänään tällä erää ainakin viimeisen menopurin, annostus on mullaki ollu 300 ja 225 vaihdellen. Mulle klinikalla neuvottiin, että voin sekottaa 4 ampullia yhdellä liuotinaineella. Sanoin, et ohjeissa lukee, et korkeintaan 3 ampulliin riittää yks liuotinaine. Hoitaja sano, et vuosien aikana ovat havainneet, että yhdellä liuotinaineella voi sekoittaa jopa 5 kuiva-ainetta. Voit tietenkin pistää kahteen otteeseen, mutta helpommalla pääset jos sekoitat kaikki 4 yhdellä liuotinaineella =) Tsemppiä!

Kiitos sullekin vinkistä, eli aion kyllä huomenna laittaa kaikki yhdellä kertaa kahden piikin sijaan. On sen verran inhottavaa tuo pisteleminen. Tsemppiä sullekin tulevaan punktioon :hug: Luin tuolta pitkästä ketjusta kuulumisia. Mulla punktio edessa toukokuun 3.-5. päivän paikkeilla. Ens maanantaina eka ultra menopurin aloittamisen jälkeen. Saas nähdä kasvaako tällä paremmin kuin puregonilla :whistle:

Yhteistyössä