Auttakaa! Liikaa kamaa, eikä hajua mihin ne työntää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venefica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Venefica

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
2 128
0
36
Kertokaa oi kertokaa mitä mä teen kaikille ylimääräsille kirjoille, jotka olen ehkä lukenu kerran ja toista kertaa en lue, tai niille joista en pääse ekaa sivua pidemmälle. Tai sarjoille, joita on ehkä kaksi kirjaa kymmenestä?
Tai niille kaikille pikku esineille joita on kertynyt vuodesta nakki, joista en tykkää mutta en osaa heittää roskiinkaan.
Tai joulukorteille, joita ei jostain syystä raaski heittää pois ja synttäri kortit.. Tää asunto pursuu turhaa tavaraa ja en tiiä mitä niille tekisn. :headwall:

Kirjoja voisi lahjoittaa sairaaloihin.Sinne varmasti otetaan mielellään vastaan kaikki viihdyke ja lukeminen.Tavarat ym joita ei tarvitse kierrätyskeskukseen tai laitat kauppaan "annetaan "ilmoitus, niin luulen, että menee

Ikävä totuus on se että jos ei enää varastoonkaan mahdu niin sitten vaan kylmän viileesti eteenpäin myyntiin, ilmaiseksi tai roskiin. Me muutettiin miehen kanssa pari kk sitten nykyiseen kämppä'än ja silloin heitin kyllä surutta roskiin kaiken maailman pikkutavara p*skaa millä ei oo ikinä tehty mitään vaan vie vaan tilaa ja hermoja kun on kokoajan sotkemassa paikkoja. Ja hei, niitä joulukortteja saa joka vuosi uusia ;)

Vie turhat kirjat divariin. Laita johonkin ilmotus, että saa tulla hakemaan kirpparitavaraa myytäväksi, jos ei itse jaksa lähteä pikkuroinaa kirpparille myymään. Meillä on ainakin pieni laatikollinen tuikkulyhtyjä yms. jotka oon ajatellu antaa jollekin muulle myytäväksi, huutiksessa niitä tuskin saa myytyä ja postitus maksaa. Vanhoilla korteilla meillä tykkää leikkiä lapset ja sitten kun niillä on aikansa leikitty, niin pistän vaivihkaa paperinkeräykseen.

Minäpä mietin ihan samaa, tuntuu että komero ja ullakko pursuaa kaikenlaista tavaraa :whistle: leluja on kerääntynyt ihan liikaa ja vaatteitakin näyttää olevan aika kasat. Vaikka niitä välillä tulee laitettua eteenpäin, niin tuntuu ettei ne kasat mihkään häviä. Pitäisköhän laittaa pihalle oma kirppis ja kylttiin teksti " eurolla mukaan mitä tarvitset" :D

Meillä on hakusessa asunto, ei tosin viel tietoo, mutta mä en halua kantaa tätä rojuvuorta sinne. Tahdon kaiken turhan ja ylimääräsen pois. Sais viel kyseisen ajatuksen miehen päähän.. Kai se on jostain alotettava, en vaan tiedä mistä :'(
Joku vois tulla tekee sen mun puolesta, osaan kertoa mistä en missään tapauksessa halua luopua. :D

Mä kerään noita laatikollisen ja kiikutan paikalliseen eläinsuojelutaloon. Laittavat kirpparille mitä haluavat ja vaatteet esim menee joko myyntiin, häkkien siivoukseen tai pehmusteeksi.

Kierrätyskeskuksia mäkin suosittelen jos et viitsi kirpparia järkätä. Joulukortit ym raa'asti roskiin - tai siis tietty paperinkeräykseen :)

Yhteistyössä