AUTTAKAA LAIHUTTAJAA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiits
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiits

Vieras
Ensinnäki, pitääkö leipä jättää kokonaan pois vai voiko syödä näkkäriä/ruisleipää? En keksi mitä muutakaan söis välipaloilla :/
ja nuista painolaskureista, niin voiko ne pitää paikkaansa kun sen mukaan mun pitäs syödä enemmän mitä nyt? :O Voinko laihtua jos syön tosiaan enempi? Eilen illalla oli tavotekalorimäärään vielä paljo matkaa syömisten jälkeen. ja entäs hedelmät? mitä kannattaa suosia? kaupan rahkaa vai ite tehtyä? jogurttia?

Olen leivän jättänyt kokonaan pois näin aluksi, mutta tarkoitus nakerrella täysjyväleipää joskus tulevaisuudessa. Välipalana syön itsetehtyjä leivisköjä joissa on periaatteessa vain maitorahkaa, kananmuna, mantelijauhetta ja vehnäleseitä. Ja syöminen on tärkiää! Laita se aineenvaihdunta käyntiin, mutta katso ettet syö epäterveellisesti! Ts, paljon salaatteja, vihanneksia, juureksia ja kunnon lihaa. Nautapihviä yms, ei valmiiksimarinoituja hötöjä jotka pumpattu täyteen vettä ja suolaa. Hedelmiä en ole syönyt, mutta se ei tarkoita etteikö niitä voisi. Tottakai. Varsinkin jos iskee makeanhimo. Ja käytän vain kaupan turkkilaista maustamatonta jogurttia.

Alkuperäinen kirjoittaja info:
jos haluu laihtua, googleta "karppaus" tehokasta.

Laihtuu sitä ilman karppaamistakin. Liikuntaa ja katsoo, mitä laittaa suusta alas. Nämä on mun "niksit", ja painoa tippunu 24 kiloa. Tavoitepaino saavutettu =)

Jos laihdutat kaloreita laskemalla niin saakai sitä silloin syödä melkeenpä mitä vaan, ellei sulle leipä aiheuta turvotusta tms.
Itse syön kahvin kanssa hapankorppua (päällä margariinia) ja se kyllä laittaa välillä vatsan toimimaan.. Itse laskeskelen siis myös kaloreita mutta kyllä olen syönyt mitä vain leipää (en joka päivä kuitenkaan).
Hedelmistä ainakin banaani on lihottavaa, mutta eikai silläkään ole väliä jos vaan syö kohtuudella. Mandariinissa ei ole kuin n.29kcal joten se on kai hyvä välipalaksi myös.

Mä kans keventäjien sivujen mukaan saisin syödä hurjat 1900 kaloria vuorokaudessa. Ei tartte syödä niin paljoo, mutta parempi olis että syö yli 1200 kaloria, koska jos tuon alle menee niin kroppa pukkaa menemään säästäliekille ja laihtuminen hidastuu, ja kroppa ottaa energiaa enemmän silloin lihaksista. Ruisleipä ja näkkäri kuuluu laihduttajan ruokavalioon, kunhan sitä ei vuoraa kaikella rasvaisella.

Alkuperäinen kirjoittaja Dinaari:
Olen leivän jättänyt kokonaan pois näin aluksi, mutta tarkoitus nakerrella täysjyväleipää joskus tulevaisuudessa. Välipalana syön itsetehtyjä leivisköjä joissa on periaatteessa vain maitorahkaa, kananmuna, mantelijauhetta ja vehnäleseitä. Ja syöminen on tärkiää! Laita se aineenvaihdunta käyntiin, mutta katso ettet syö epäterveellisesti! Ts, paljon salaatteja, vihanneksia, juureksia ja kunnon lihaa. Nautapihviä yms, ei valmiiksimarinoituja hötöjä jotka pumpattu täyteen vettä ja suolaa. Hedelmiä en ole syönyt, mutta se ei tarkoita etteikö niitä voisi. Tottakai. Varsinkin jos iskee makeanhimo. Ja käytän vain kaupan turkkilaista maustamatonta jogurttia.

Hei, tyhmä kysymys karppaamisesta, mutta saako karppaaja syödä ruokakermaa?

Alkuperäinen kirjoittaja tunkee samaan ketjuun:

Hei, tyhmä kysymys karppaamisesta, mutta saako karppaaja syödä ruokakermaa?

Itte oon juonut suoraan tölkistä luomukermaa kun iski hirvee himo, joten miksipä ei. Karpatessa vaan kannattaa kiinnittää huomiota siihen, ettei osta niitä kevytlitkuja. Ei tue periaatetta. :D

Punaista lihaa ei nyt kannata ihan hirveesti suosia, sen ohella myös KALAA (omega 3) , kanaa, kananmunaa.

Eikä tosiaan marinadimössöpaketteja,vaan ihan ehtaa tavaraa jonka voi maustaa herkullisemmin itse. Valkosipuli, sitä paljon ja melkein mihin vaan ;)

Yhteistyössä